اخبار انتشارات کتیبه نوین

نخستین نشست انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب برگزار شد

نخستین نشست انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین جلسه از سلسه نشست‌های انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی (خوشه) به مناسبت زادروز پیامبر اعظم (ص) دیروز یکشنبه ۱۱ آبان در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

علی‌محمد اسماعیلی مدیر انجمن خوشه در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت همگرایی هرچه بیشتر کتاب‌فروشی‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در هفته وحدت گفت: تبیین اندیشه انقلاب اسلامی در قالب کتاب برای جامعه مسلتزم فرایندی صحیح از عرضه و پخش تا رسیدن به دست مخاطب است که نیازمند همگرایی و هماهنگی صحیح بین کتابفروشی‌ها و ناشران انقلابی است. لازم است این مهم که امروز در بین کتاب‌فروشی‌های استان تهران اتفاق می‌افتد، در آینده در سایر استان‌های کشور محقق شود.

وی افزود: شرایط اقتصادی و کرونایی امروز جامعه، فروش کتاب را با کاهش جدی مواجه کرده و لازم است تا کتاب‌فروشی‌ها برای بقای خود به اقدامات ترویجی مناسب روی بیاورند.

مدیر انجمن خوشه همچنین ضمن معرفی مجموعه کتابشهر ایران با بیش از ۲۰ کتاب‌فروشی در سراسر کشور به شرح فعالیت‌های این مجموعه و تحولات و نوآوری‌های صورت‌گرفته در دوره مدیریت جدید و نحوه تعامل آن با علاقه‌مندان اخذ نمایندگی پرداخت و گفت: ارتقا مدیریت فروشگاه‌ها، ارتقا محصولات‌، طراحی جدید داخلی فروشگاه‌ها و برگزاری رویدادها و فعالیت‌های ترویجی از جمله اقدامات در حال انجام است که به دلیل ایجاد تحول کلی در واقع به افتتاح مجدد فروشگاه منجر می‌شود. اضافه شدن ظرفیت مجموعه کتابشهر در سراسر کشور می‌تواند کمک شایانی به شکل گیری شبکه منسجم عرضه کتب انقلابی محسوب شود.

در این‌نشست جعفرکبریایی، مدیر فروشگاه ترنجستان شهدا بر ضرورت اجرای فرآیند ترویجی هماهنگ بین اعضای انجمن در راستای معرفی کتاب‌های تازه و ارزشمند به مخاطبان تاکید کرد و این مسئله را راهی برای غلبه بر مشکلات اقتصادی فروشگاه‌ها در شرایط کرونایی دانست.

یاسر شاه‌پیری نیز ضمن سخنانی به معرفی مجموعه رسانه کتاب شیرازه پرداخت و به طرح پویش‌های این مجموعه در معرفی کتاب‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اشاره کرد.

در این‌نشست که به میزبانی مجموعه کتابشهر ایران برگزار شد، نمایندگان و مدیران مجموعه‌هایی همچون به‌نشر، امیر کبیر، مجموعه رسانه کتاب شیرازه، روایت فتح، کیهان‌، اسم‌، دفتر نشرفرهنگ‌، صهبا، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی، ترنجستان سروش، پخش کتابخوان، ترنجستان شهدا و … حضور داشتند.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *