اخبار انتشارات کتیبه نوین

وبینار بررسی نویسندگی از نگاه مرادی کرمانی برگزار می‌شود

وبینار بررسی نویسندگی از نگاه مرادی کرمانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، وبینار «هنر نوشتن در ظرف‌های مختلف» با حضور هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده و عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی، توسط یونیتک با همکاری کمیسیون ملی یونسکو- ایران، برگزار می‌شود.

هوشنگ مرادی کرمانی در سال ۱۳۵۳ داستان «قصه‌های مجید» را خلق کرد و به خاطر آن جایزه مخصوص «کتاب برگزیده سال۱۳۶۴» را گرفت. عنوان‌های پرشماری از کتاب‌های او به زبان‌های دیگر جهان برگردان شده و با استقبال مخاطبان خود در حوزه فرهنگی این زبان‌ها یا کشورها روبه‌رو شده است. این ویژگی، هوشنگ مرادی کرمانی را شناخته‌شده‌ترین نویسنده ایرانی در جهان کرده است.

شورای کتاب کودک در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸، هوشنگ مرادی کرمانی را به‌سبب «قلم روان و توانایی‌های منحصر به‌فرد» نامزد دریافت جایزه آسترید لیندگرن کرده بود. او همچنین در سال ۱۹۹۲ نامزد دریافت جایزه هانس کریستین آندرسن بود. زبان نوشتن، اقتباس، رابطه متقابل سینما و ادبیات، الهام و ایجاز، معماری داستان و… از جمله سرفصل‌هایی است که در این وبینار مطرح می‌شوند.

وبینار «هنر نوشتن در ظرف های مختلف» روز چهارشنبه ۲۱ آبان‌ از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود و در قالب ۳ جلسه ۲ ساعته تا ۲۳ آبان برگزار می‌شود.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *