اخبار انتشارات کتیبه نوین

مسئولان حوزه نشر در هفته کتاب مهمان رادیو فرهنگ می‌شوند

مسئولان حوزه نشر در هفته کتاب مهمان رادیو فرهنگ می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، نیلوفر زندیان مدیر گروه کتاب شبکه رادیویی فرهنگ گفت:  رادیو فرهنگ با همکاری موسسه خانه کتاب برای بیست و هفتمین دوره هفته کتاب برنامه رادیو کتاب را به طور ویژه پخش می‌کند. برنامه‌های رادیو کتاب از  ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه با توجه به نام گذاری روزهای این هفته و نیاز مخاطب با دعوت از مسئولان حوزه نشر و کتاب از رادیو فرهنگ پخش می‌شوند.

وی تصریح کرد: در این برنامه که از پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ در محل خانه کتاب آماده شده و بر روی آنتن شبکه رادیویی فرهنگ می‌رود هرروز با دعوت از یکی از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سیر برگزاری این هفته در بیست و هفت دوره گذشته آسیب شناسی شده و  برنامه‌ها و سیاست‌های هفته کتاب تبیین می‌شود.

مدیر گروه کتاب رادیو فرهنگ درباره بخش‌های مختلف این برنامه گفت: در رادیو کتاب در نظر داریم علاوه بر گفت‌وگو با نویسندگان، ناشران، مدیران انجمن‌ها و صنوف ویژه نشر به آسیب شناسی این حوزه پرداخته و درعین حال برنامه‌هایی را که در این دوره تدارک دیده شده اطلاع رسانی کنیم.

زندیان افزود: مهمانان ویژه برنامه «رادیو کتاب» مشخص شده‌اند و ما هرروز در این برنامه با یکی از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت‌وگو خواهیم کرد. پنجشنبه ۲۳ آبان شنوندگان رادیو فرهنگ در برنامه رادیو کتاب می‌توانند سخنان همایون امیرزاده، مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را پیرامون دغدغه‌ها و مسیر برگزاری هفته کتاب بشنوند و شنبه ۲۵ آبان نیز جواد مرادی نیا، مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی در رادیو کتاب حضور دارد.

مدیر گروه کتاب رادیو فرهنگ درباره دیگر برنامه‌های رادیو کتاب نیز اشاره کرد: مهرزاد دانش مدیر کل دفتر چاپ و نشر، نیکنام حسینی پور مدیرعامل خانه کتاب، علی فریدونی مدیر کل مجامع وزارت ارشاد، علی‌اصغر کاراندیش مروستی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های این وزارتخانه و همچنین محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله مسئولانی هستند که در این هفته همراه با رادیو کتاب شده و در این برنامه سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت ارشاد برای کتاب و کتابخوانی را مورد بررسی قرار می‌دهند و با آسیب شناسی دوره‌های برگزار شده هفته کتاب مسیر حرکت در این راه را تبیین می‌کنند.

گفتنی است؛ بیست و هفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برنامه رادیو کتاب را هر روز ساعت ۱۷ برروی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز ای ام ۵۸۵ کیلوهرتز بشنوند.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *