اخبار انتشارات کتیبه نوین

اختصاص سالن ویژه به ناشر ایرانی در نمایشگاه کلینگزپور فرانکفورت

مجوز چاپ اخذ مجوز چاپ کتاب اداره کتاب ارزان‌ترین جا برای انتشار کتاب اسپانسر برای چاپ کتاب استخراج کتاب از پایان نامه برآورد هزینه چاپ کتاب و پایان نامه افست 4 رنگ افست چهار رنگ افست چهار رنگ امتیاز چاپ کتاب انتشار کتاب انتشارات برای چاپ رمان انتشارات برای چاپ کتاب شعر انتشارات چاپ کتاب انتشارات معتبر برای چاپ کتاب اندازه فونت برای کتاب انواع چاپ کتاب انواع طرح روی جلد کتاب انواع قطع چاپ کتاب اوراق چاپی اسناد چاپی ایا می‌توان پایان نامه را کتاب کرد ایا می‌شود پایان نامه را به کتاب تبدیل کرد بازاریابی برای کتاب بهترین انتشارات برای چاپ کتاب بهترین انتشارات چاپ کتاب اموزشی بهترین انتشارات چاپ کتاب شعر بهترین روش چاپ کتاب بهترین فونت برای چاپ کتاب بهترین فونت برای کتاب پایان نامه‌ام را چگونه کتاب کنم پایان نامه را چگونه تبدیل به کتاب کنم پایگاه چاپ کتاب پخش کتاب پخش و توزیع کتاب پروسه چاپ کتاب تألیف

به گزارش خبرنگار مهر، شصت و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب‌های تصویرگری در موزه‌ کلینگزپور آفن‌باخ فرانکفورت آغاز به‌کار کرد و ۲۵۰ عنوان کتاب از ۲۵ ناشر برگزیده در آن به نمایش درآمد.

این نمایشگاه که از سال ۱۹۵۶ به‌طور سالانه برگزار می‌شود، برترین کتاب‌های تصویرگری‌شده برای کودکان، را از سراسر جهان، در موزه کلینگزپور در منطقه آفن‌باخ شهر فرانکفورت به نمایش می‌گذارد. طریقه حضور در این نمایشگاه هم، این‌گونه است که از ناشران کتاب‌های برگزیده دعوت می‌شود تا دو نسخه از کتاب‌های منتخب را برای نمایشگاه بفرستند.

تنها ناشر ایرانی حاضر در این نمایشگاه، انتشارات شباویز است که از سال ۲۰۰۹ هر سال به این نمایشگاه دعوت شده است. موزه کلینگزپور هم امسال سالن ویژه‌ای به این ناشر اختصاص داده است. پوسترهای به‌نمایش درآمده در این سالن از دو کتاب «خردشراره‌ها» و «زیرزمین ما دیگر پرده‌ گلدار ندارد» برگرفته شده‌اند، که هر دو عنوان را شیلا خزانه‌داری تصویرگری کرده‌ و فریده خلعت‌بری و مژگان مشتاق، به‌ترتیب، نویسندگان داستان‌های این پوسترها هستند.

تاریخچه‌ فعالیت شباویز و ترجمه‌ داستان‌های این دو عنوان در پوسترهای جداگانه از جمله مواردی هستند که در این سالن به دیوار نصب شده و به نمایش درآمده‌اند. از هر کتاب این ناشر، دو نسخه در سالن مذکور ارائه شده که یکی در ویترین شیشه‌ای و دیگری در دسترس مخاطبان و کودکان قرار گرفته تا امکان تورق کتاب‌ها را داشته باشند.

این نمایشگاه، تا ۱۰ مارس (۱۹ اسفند) برپا خواهد بود.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *