اخبار انتشارات کتیبه نوین

برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت موضوع امربه‌معروف

برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت موضوع امربه‌معروف

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقه‌ کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» با هدف ترویج و همگانی‌کردن امر به معروف و نهی از منکر، به‌زودی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» نوشته گروهی از مولفان است که انتشارات مهرسا آن را در ۹۶ صفحه و ۵ بخش کلی منتشر کرد. این‌کتاب مهم‌ترین مباحث مطرح در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را شامل می‌شود. ۵ بخش این‌کتاب این، عبارت‌اند از: «آیاتی از قرآن کریم»، «چهل حدیث از معصومین»، «امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام خمینی»، «امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام خامنه‌ای» و «قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از از منکر».

هدف از تهیه این‌اثر آشنایی عموم مردم با مفاهیم پایه‌ای امر به معروف و نهی از منکر و گسترش فرهنگ خواندن متون اصیل بوده است. این کتاب سعی دارد مفاهیم کلیدی امر به معروف و نهی از منکر را به صورت خلاصه و در جهت ایجاد فضایی برای تفکر خواننده ایجاد کند.

علاقه‌مندان برای دریافت کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت نسخه الکترونیک این کتاب، کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه می‌توانند به سامانه مسابقات فرهنگی نهادکتابخانه‌ها به نشانی پایگاه اینترنتی samakpl.ir  مراجعه کنند.

جوایز درنظرگرفته شده برای برگزیدگان این مسابقه نیز شامل ۱۲ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، ۲۴ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ۳۱۳ کارت هدیه نقدی به ارزش یک میلیون ریال است.

کتابچه در نظر گرفته شده برای این‌مسابقه، مجموعه مختصری از حکمت‌های مندرج در قرآن کریم، احادیث معصومین علیهم السلام و بیانات امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، بدون حاشیه‌ از هیچ نویسنده‌ای است.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *