اخبار انتشارات کتیبه نوین

حمایت اداره کل ارشاد همدان از ناشران و مولفان

حمایت اداره کل ارشاد همدان از ناشران و مولفان

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید فروتن در آئین رونمایی و معرفی کتاب «راهکارهای سازگاری در خانواده با تاکید بر حکمت سی‌ام نهج‌البلاغه و نظریه‌های جامعه‌شناسان» با تأکید بر تغییر رویکرد فرهنگی به کتاب، اظهار کرد: با رویکرد جدید و اصولی می‌توان جامعه را به سمت کتاب‌خوانی هدایت کرد.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها باید کتاب را در سبد خرید فرهنگی خود قرار دهند، یادآور شد: نوع نگاه به خرید کتاب نگاه اقتصادی نیست بلکه به نگاه فرهنگی نیاز دارد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه میانگین ۴۵ دقیقه مطالعه در هفته در کشور میزان مطلوبی نیست، اظهار کرد: اگر کتاب مبنای کار و راهنمای ما نباشد نمی‌توان به رشد و توسعه دست یافت.

فروتن از حمایت این اداره کل از ناشران و مؤلفان خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات رونمایی و نقد کتب از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند به ترویج تألیف و مطالعه کتاب کمک کند.

این مسئول با بیان اینکه راهکارهای تعالیم دینی با مشکلات امروز خانواده در این کتاب پیوند خورده است، گفت: در حوزه جامعه‌شناسی، نظریات متعددی در کتاب موردنظر منتشر شده که می‌تواند یاری‌رسان جامعه باشد.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین