اخبار انتشارات کتیبه نوین

دسترسی به برخی منابع مرجع انتشارات کتابخانه ملی رایگان شد

دسترسی به برخی منابع مرجع انتشارات کتابخانه ملی رایگان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها و نبود امکان مناسب به منابع فیزیکی، دسترسی رایگان به منابع اصلی و مرجع انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی در حوزه آرشیو، اسناد، کتابداری و نسخه پژوهی به همت اداره کل پژوهش و آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران فراهم شد.

پژوهشگران، اساتید، دانشجویان و دیگرعلاقه‌مندان برای استفاده از این منابع رایگان و دسترسی برای مشاهده یا دریافت فایل pdf می توانند به صورت رایگان به این منابع دسترسی پیدا کنند.

این دسترسی رایگان به منابع اصلی و مرجع انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در حوزه آرشیو، اسناد، کتابداری و نسخه پژوهی فراهم شده و می توان گفت که این مجموعه از جمله منابع اصلی و مورد نیاز آرشیویست ها، کتابداران و دانشجویان است.

لازم به توضیح است که دسترسی به این منابع برای عموم امکان پذیر است به طوری که برای مشاهده و دریافت نسخه pdf کتاب ها و دیگر منابع ضرورتی بر عضویت افراد در کتابخانه ملی ایران وجود ندارد. علاقه‌مندان برای دریافت راهنمای ورود به این سامانه و بهره‌مندی بر این نشانی کلیک کنند.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *