اخبار انتشارات کتیبه نوین

فروش چهار هزار و ۸۵۵ جلد کتاب در طرح زمستانه فروش کتاب

فروش چهار هزار و ۸۵۵ جلد کتاب در طرح زمستانه فروش کتاب

محمود رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در طرح زمستانه فروش کتاب، مردم خراسان‌جنوبی دو میلیارد و ۱۹۵ میلیون و ۴۵۲ هزار و ریال کتاب خریداری کردند.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این طرح تا ۱۶ اسفند ادامه‌داشت، بیان‌کرد: مردم فرهنگ دوست خراسان‌جنوبی چهار هزار و ۸۵۵ جلد کتاب در این طرح خریداری کردند.

رمضانی گفت: در این طرح ۱۶ کتابفروشی استان مشارکت داشتند که از این تعداد ۱۲ کتابفروشی در بیرجند و چهار کتابفروشی در شهرستان‌ها بودند.

وی با بیان اینکه در طرح گذشته فروش کتاب (طرح پاییزه) ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال کتاب ۹۹ به فروش رفت که نشان از علاقمندی مردم فرهنگ دوست خراسان‌جنوبی به کتاب و کتابخوانی دارد.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی افزود: در طرح پاییزه فروش کتاب ۶ هزار و ۲۶۶ جلد کتاب توسط ۱۲ کتاب‌فروشی عضو این طرح به فروش رسید.

رمضانی با اشاره به تخفیف‌های در طرح فروش کتاب یادآور شد: با توجه به گرانی کاغذ و وضعیت اقتصادی مردم، این طرح‌ها فرصت مناسبی برای علاقمندان به کتاب است تا بتوانند نیازمندی‌های خود در حوزه کتاب و کتابخوانی را تأمین کنند.

وی یادآور شد: از طرف دیگر با توجه به شیوع کرونا و ضرورت کاهش دورهمی‌ها می‌توان در ایام نوروز با کتاب و کتابخوانی اوقات خود را غنی‌سازی کرد.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *