اخبار انتشارات کتیبه نوین

هدف برگزاری «جشنواره همسفر» ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است

پایان نامه سینتیک و کاتالیز سطح، فرآیند، کنترل، چاپ کتاب از پایان نامه محیط زیست، استخراج کتاب از پایان نامه مهندسی پزشکی، تبدیل پایان نامه به کتاب ترمودینامیک، چاپ کتاب از پایان نامه صنایع غذایی، چاپ کتاب از پایان نامه آب و فاضلاب، چاپ کتاب از پایان نامه بسپار (پلیمر)، تبدیل پایان نامه به کتاب فن‌آوری‌های زیستی (بیوتکنولوژی)، استخراج کتاب از پایان نامه گاز پالایش، چاپ کتاب از پایان نامه مهندسی مواد، چاپ کتاب از پایان نامه مهندسی معدن، چاپ کتاب از پایان نامه مهندسی استخراج معدن، چاپ کتاب از پایان نامه اکتشاف، چاپ کتاب از پایان نامه فرآوری، چاپ کتاب از پایان نامه مکانیک سنگ، استخراج کتاب از پایان نامه مهندسی دریا، چاپ کتاب از پایان نامه مهندسی هسته‌ای، مهندسی کشاورزی، تبدیل پایان نامه به کتاب مهندسی علوم دامی، استخراج کتاب از پایان نامه مهندسی گیاه‌پزشکی، مهندسی علوم و صنایع غذایی، چاپ کتاب از پایان نامه مهندسی زراعت و اصلاح نباتات، تبدیل پایان نامه به کتاب مهندسی خاک‌شناسی، استخراج

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری ظهر شنبه در نشست خبری که در سالن جلسات ساختمان قرارگاه خاتم‌الاوصیاء برگزار شد، با تشبیه کتاب به عنوان یک داروخانه همراه اظهار کرد: این داروخانه همراه دارای ویژگی‌های شاخص مستمر و مطمئن برای تأمین نیازها و مشکلات متنوع مردم است.

وی با تأکید بر نیاز دائمی مردم به کتاب، بیان کرد: کتاب مانند فروشگاه دائمی تأمین نیازهای مردمی است که در قفسه کتابخانه فردی و عمومی قرار دارد و به صورت مستمر و دائم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت مؤسس شبکه ملی وارثون ادامه داد: کتاب میان سایر محصولات فرهنگی مانند فیلم و سخنرانی از اطمینان و امنیت بیشتری برخوردار است به همین دلیل استفاده از این داروخانه شفابخش برای مردم ایران با این پیشینه کهن ضرورت دارد.

وی با اشاره به آمار پایین سرانه مطالعه در ایران، عنوان کرد: سرانه مطالعه هر ایرانی در سال و هزینه‌ای که هر فرد برای تهیه کتاب پرداخت می‌کنند، ناخوشایند است به گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به این موضوع دغدغه دارند.

حجت‌الاسلام ماندگاری با تأکید براینکه غنای منبعی انقلاب، اسلام و دفاع مقدس بسیار بالاست، تصریح کرد: در حوزه تولید و انعکاس این محصول نتوانسته‌ایم به جایگاه شایسته‌ای برسیم که زیبنده مردم ایران نیست.

وی برضرورت معرفی کتاب در هر فرصتی تأکید و بیان کرد: همه نهادها و دلسوزان فرهنگی باید در فرصت‌های گوناگون برای معرفی کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی بهره ببرند.

این مدرس حوزه علمیه ادامه داد: ضرورت دارد که فیلم سازان در تولید فیلم‌ها و خبرنگاران در تولید اخبار به معرفی کتاب‌های مرتبط با موضوع تولید شده اهتمام داشته باشند.

حماسه مردم در چهل سالگی انقلاب اسلامی نیازمند تفسیر است

حجت‌الاسلام ماندگاری به حماسه مردم در چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: این حماسه ماندگار نیازمند تفسیر است وکتاب در این راستا نقش مهم و قابل توجهی دارد که باید به ظرفیت آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب و دفاع مقدس باید در کتاب‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: رمان‌هایی با موضوع شهدا باید تدوین شده و به صورت جذاب به مخاطبان ارائه شود.

رئیس هیئت مؤسس شبکه ملی وارثون با اشاره به یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در شیوه‌های صحیح کتاب‌خوانی اشاره کرد و گفت: ایشان به ترویج کتاب‌های کوتاه تأکید دارند تا مردم در اوقات فراغت خود بتوانند بیشترین محتوا را در کم‌ترین زمان دریافت کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خویش از گردهم آمدن دغدغه مندان در شبکه ملی وارثون خبر داد و عنوان کرد: تلاش می‌کنیم در فرصت راهیان‌نور و چهل سالگی انقلاب جشنواره کتاب همسفر را دنبال کنیم تا به بهانه کتاب‌های راهیان نور، از این‌پس کتاب همسفر همیشگی زندگی افراد شود.

حجت‌الاسلام ماندگاری به موفقیت‌های چهل ساله نظام در عرصه‌های گوناگون به ویژه عرصه نظامی اشاره و خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها به دلیل اعتقاد به فرهنگ جهاد و شهادت است.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *