اخبار انتشارات کتیبه نوین

ویژه‌برنامه رادیویی کتابستان پخش می‌شود

ویژه‌برنامه رادیویی کتابستان پخش می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دادجو مدیر گروه کتاب رادیو فرهنگ در معرفی ویژه برنامه نوروزی گروه کتاب با عنوان کتابستان گفت: این مجموعه برنامه در دوازده قسمت از یکم تا دوازدهم فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲ پیشکش مخاطبان فرهیخته، به ویژه دوستداران کتاب رادیو فرهنگ می‌شود.

وی افزود: در کتابستان نوروز سه بخش مسابقه کتاب و خانواده برگزار می‌شود، همچنین مسابقه‌ای برای عموم با عنوان دست به قلم طرحی شده که در آن هموطنان با صدای خودشان متن کوتاه سفرنامه نوروزی شأن را می‌خوانند و جوایز ارزنده‌ای تقدیم برگزیدگان می‌شود.

مدیر گروه کتاب رادیو فرهنگ ادامه داد: هرچند شرایط نوروز امسال با دو سال گذشته کمی تفاوت کرده است اما همچنان درگیر شیوع ویروس کویید ۱۹ و ملاحظه برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی هستیم پس در شرایط کنونی کتاب محبوب‌ترین میهمان نوروزی خانواده‌ها خواهد بود و مطالعه، کمکی شایانی به تأمین اوقات فراغت اعضای خانواده می‌کند.

دادجو به بخش‌های مختلف این برنامه نیز اشاره کرد و گفت: سینما نوروز، کتاب امروز من، کتاب‌بانان و برگ بهاری از دیگر بخش‌های ویژه برنامه کتابستان در نوروز پیش رو هستند. همچنین در بخش حال خوب کتاب خوب، هنرمند محبوب و خوش لحن، احسان عبدی پور به معرفی کتاب با سبک و سیاق خاصی دست می‌زند. در بخش من و کتاب هر روز با یک هنرمند درباره کتاب‌هایی که خوانده و یا در دست خواندن دارد گپ می‌زنیم. همچنین حمیرا فراتی، گزارشگر برنامه ما هر روز به منزل یکی از نویسندگان رفته و از نوروز و کتاب خواهد گفت.

وی در پایان گفت: کتابستان نوروز ۱۴۰۱ شادیانه‌ای است که رؤیا ولیزاده نویسنده و مشاور محتوایی آن و امیرحسین محمودی و زهرا نصرالهی تهیه کنندگان هستند و علیرضا تابان، وجیهه حسینیان و راضیه گردکاهد گویندگی این برنامه در نوروز را برعهده دارند. مخاطبان می‌توانند کتابستان را در ایام نوروز ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲ روی موج‌اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوند.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین