اخبار انتشارات کتیبه نوین

۲۰ خالق برتر کتاب سال کرمانشاه تجلیل می‌شوند

۲۰ خالق برتر کتاب سال کرمانشاه تجلیل می‌شوند

مظفر تیموری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفته کتابخوانی فرصتی برای توسعه و ارتقای فرهنگ کتابخوانی در جامعه است و به همین منظور فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ۷۰ برنامه متنوع را در سال‌جاری پیش بینی کرده است.

وی با اشاره به شعار امسال هفته کتابخوانی، افزود: بیست و نهمین دوره هفته کتابخوانی کشور با شعار جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم از ۲۴ لغایت ۳۰ آبان ماه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از برنامه‌های شاخص هفته کتابخوانی در استان کرمانشاه مراسم رونمایی تفریظ مقام معظم رهبری بر کتاب خاطرات یکی از مادران شهید است.

تیموری اضافه کرد: این مراسم روز ۳۰ آبان ماه در مجتمع فرهنگی هنری وحدت شهرستان کرمانشاه با حضور مسئولین، خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: سومین دوره انتخاب کتاب سال استان کرمانشاه با عنوان جایزه استاد یدالله بهزاد کرمانشاهی به منظور تجلیل از ۲۰ خالق برتر کتاب سال برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: از مجموع ۲۰۵ عنوان کتابی که به دبیرخانه کتاب سال استان کرمانشاه ارسال شد، پس از ارزیابی هیئت داوران ۹ نفر برگزیده و یازده نفر شایسته تقدیر شناخته شدند.

تیموری در خصوص سایر برنامه‌های هفته کتابخوانی در شهرستان کرمانشاه، افزود: برنامه‌هایی اعم از نواختن زنگ کتاب در هنرستان هنرهای زیبا، بازدید از کتابفروشی‌ها، همچنین اهدای کتاب به علاقه‌مندان کتابخوانی در حاشیه شهر، امور زندان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با هفته کتابخوانی طرح فروش پاییزه کتاب با ۲۰ درصد تخفیف در ۱۴ کتابفروشی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

تیموری بیان کرد: بررسی کتابفروشی‌های استان کرمانشاه نشان می‌دهد که از آغاز همه‌گیری کرونا تاکنون فروش کتاب کاهشی نبوده و مردم با توجه به محدود شدن فعالیت‌های جمعی کتاب را به عنوان سرگرمی انتخاب می‌کنند.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *