اخبار انتشارات کتیبه نوین

۲۴۰۰ کتاب در کانون پرورش کودکان و نوجوانان منتشر شده است

۲۴۰۰ کتاب در کانون پرورش کودکان و نوجوانان منتشر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی علی‌اکبرزاده صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان در حاشیه سفر یک روزه به استان سمنان به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان، با اشاره به انتشار دو هزار و ۴۰۰ عنوان کتاب از سوی کانون پرورش فکری، تاکید کرد: برخی از این کتاب‌ها به واسطه علاقه‌ای که خانواده‌ها از دیرباز به آن داشته‌اند تا ۳۰ بار تجدید چاپ شده است که نشان از اقبال مردم می‌دهد.

وی با بیان اینکه افزایش وسعت دید کودکان و نوجوانان از جمله مهمترین عوامل اقبال مردم به کانون پرورش فکری و کتاب‌های منتشر شده در این مجموعه است، تاکید کرد: کانون در راه ترویج فرهنگ مطالعه کارزارهای کتاب را به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای تربیتی برای کودکان در دستور کار قرار داده است.

مدیر عامل کانون پرورش فکری با بیان اینکه توجه به انتخاب کتاب مناسب برای کودکان و خرید آن می‌تواند زمینه ایجاد انگیزه بیشتر در کودکان برای مطالعه کتاب را فراهم آورد، گفت: توجه به محتوای کتاب از جمله دیگر اقداماتی بوده که همواره در طول سال‌های اخیر نیز در دستور کار کانون قرار داشته است.

علی اکبر زاده با بیان اینکه کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بر کیفیت و کمیت کتاب توجه لازم را دارد، گفت: سعی داریم از این طریق در پرورش کودکان نسل امروز و آینده سازان نسل فردای ایران اسلامی نقش پر رنگ‌تری را ایفا کنیم.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین