اخبار انتشارات کتیبه نوین

کتابخانه ملی ایران برای تمامی اعضا باز می‌شود

کتابخانه ملی ایران برای تمامی اعضا باز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله اول بازگشایی کتابخانه ملی ایران در تاریخ ۱۷ خردادماه انجام شد و در مرحله دوم از بازگشایی کتابخانه، استفاده برای اعضای پژوهشی از روز سه شنبه ۲۷ خردادماه آغاز شد و در مرحله آخر امکان استفاده از تالارهای مطالعه برای هر دو گروه عادی و پژوهشی فراهم شده است.

بر این اساس شرایط بازگشایی تالارها به شرح زیر اعلام شد:

۱- از تاریخ اول تیر۹۹، تالارهای تخصصی و عمومی کتابخانه ملی برای تمام اعضا کتابخانه ملی(عادی و پژوهشی ) قابل استفاده است.
۲- به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ورود هر گونه منبع به داخل تالارهای عمومی و تخصصی (به جز چند برگ کاغذ، خودکار یا مداد و رایانه شخصی) ممنوع است و لذا تقاضا می‌شود اعضا محترم از آوردن جزوات و کتب شخصی خود برای استفاده در تالارهای عمومی و تخصصی خودداری کنند.
۳- با توجه به الزامات بهداشتی ابلاغ شده از طرف ستاد مبارزه با کرونا، ظرفیت استفاده از کتابخانه ملی به نصف کاهش پیدا کرده است و لذا روزانه ۵۵۰ نفر امکان استفاده از تالارهای کتابخانه ملی را خواهند داشت و در صورت تکمیل ظرفیت، امکان ورود اعضا به کتابخانه ملی وجود نخواهد داشت.
۴- ساعت ارائه خدمات از ۸ صبح الی ۱۶ خواهد بود.
۵- علاوه بر روزهای اداری هفته، روزهای پنجشنبه و جمعه و سایر ایام تعطیل نیز امکان استفاده از تالارها وجود خواهد داشت.
۶- به منظور حفظ سلامت اعضا و کارکنان کتابخانه ملی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا الزامی است و ضروری است همه مراجعان کتابخانه ملی از ماسک یا شیلد استفاده کنند.
۷- بدیهی است طی روزهای آینده و به صورت تدریجی دامنه سرویس دهی به اعضا کتابخانه ملی افزایش خواهد یافت.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *