اخبار انتشارات کتیبه نوین

۶۰۰۰ عنوان کتاب در طرح تابستانه اردبیل عرضه شد

۶۰۰۰ عنوان کتاب در طرح تابستانه اردبیل عرضه شد

عبدالله بحرالعلومی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با همکاری ۹ کتابفروشی در مرکز اردبیل یک کتابفروشی در مشگین‌شهر، یک کتابفروشی در پارس آباد و یک کتابفروشی در گرمی طرح تابستانه فروش کتاب اجرا شد تا علاقمندان بتوانند از فرصت به وجود آمده برای تهیه کتاب استفاده کنند.

وی تصریح کرد: همچنان ادامه این طرح را در مناطق مختلف استان با همکاری کتابفروشی‌ها شاهد هستیم و پیش‌بینی می‌شود تا آخر تابستان در قالب طرح فروش کتاب و عرضه آن بتوان آثار ارزشمندی را در بخش‌های مختلف به مخاطبان ارائه کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل سقف خرید کتاب را در طرح تابستانه برای بهره‌مندی از تخفیف ۲۰ درصد سه میلیون ریال اعلام کرد و گفت: نسبت به سال گذشته سقف خرید کتاب یک میلیون ریال افزایش یافته است.

بحرالعلومی افزود: با فروش ۶ هزار ۱۱۲ جلد کتاب در نیمه اول تابستان برای کتابفروشی‌ها بیش از ۴ میلیارد و ۵۶۰ میلیون و ۹۵ هزار و ۵۱۸ ریال منابع از محل فروش به دست آمده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در همه کتابفروشی‌های استان که اجرای این طرح با تنوع خاص انجام شده سعی بر ارائه تخفیف ۲۰ درصدی برای مخاطبان در گروه‌های سنی مختلف بوده که عمده کتاب‌های به فروش رفته نیز در بخش کودکان و نوجوانان و کتاب‌های دانشگاهی بوده است.

بحرالعلومی اضافه کرد: وزارت ارشاد در فصول مختلف طرح کتاب و فروش آثار مکتوب را با تخفیف ویژه اجرا می‌کند که در استان اردبیل نیز عمده کتابفروشی‌ها از این طرح استقبال کرده و نسبت به فروش آثار ارزشمند اقدام کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل حمایت از کتابفروشی‌ها، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان آثار مکتوب را به عنوان رویکرد اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد یادآور شد و بیان کرد: در استان اردبیل نیز حمایت همه‌جانبه از نویسندگان و ناشران آثار مکتوب انجام می‌شود.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *