مدیریت: دکتر داودی 09172203400

انتشارات کتیبه نوین

تبدیل پایان‌نامه به کتاب

تبدیل پایان‌نامه کارشناسی و کارشناسی ارشد به کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب

از جمله دغدغه‌های بسیاری از دانشجویان در مقاطع تحصیلی بالا این است که پس از دفاع از پایان‌نامه و مکتوب شدن آن، این اثر با ارزش به کتابخانه دانشگاه منتقل شده و از دسترس افراد زیادی در جامعه دور می‌گردد.

یکی از اهداف اصلی این انتشارات ارتقاء سطح علمی کشور بوده که همین امر باعث شده که این انتشارات بر آن شود که به دانشجویان فرهیخته کشور کمک نماید تا حاصل پژوهش خود را به کتاب تبدیل کنند و علاوه بر کار فرهنگی انجام شده برای دانشجویان نیز امتیاز داشته و باعث تکمیل  رزومه آن‌ها نیز می‌گردد.

شرایط تبدیل پایان‌نامه به کتاب

برخی از افراد این تصور را دارند که تبدیل پایان‌نامه به کتاب کار سختی است و شرایط بسیار پیچیده‌ای خواهد داشت در ادامه شرایط اولیه تبدیل پایان‌نامه به کتاب را بیان می‌کنیم:

1. موضوع پایان‌نامه جز موضوعات مفید و به‌روز باشد.

2. تمام فصول پایان‌نامه و فهرست مطالب آماده باشد.

3. نیازی به اینکه از پایان‌نامه دفاع شده باشد نیست اما در صورت دفاع از پایان‌نامه خطای احتمالی گرفته می‌شود و کیفیت کار قطعاً بهتر خواهد شد.

4. نمره کسب شده از پایان‌نامه ملاک پذیرش اثر نیست زیرا در قسمت پذیرش اثر انتشارات کتیبه نوین پایان‌نامه بررسی خواهد شد.

5. مدت زمان سپری شده از دفاع از پایان‌نامه اهمیت ندارد اما پایان‌نامه‌هایی که در سال‌های اخیر از آن‌ها دفاع شده است بیشتر مورد پذیرش انتشارات قرار خواهد گرفت.

نکته: جهت ثبت سفارش به منوی پذیرش اثر مراجعه فرمایید.

استخراج کتاب از پایان‌نامه

پژوهشگرانی که قصد چاپ کتاب و تبدیل پایان‌نامه‌ی خود به کتاب را دارند و می‌خواهند با چاپ کتاب رزومه دکترای خود را تقویت کنند (فارغ‌التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا و اساتید دانشگاه‌ها) قبل از تبدیل پایان‌نامه خود به کتاب مطالب زیر را به دقت مطالعه فرموده تا با کسب آگاهی بیشتر از شرایط چاپ کتاب و تبدیل پایان‌نامه به کتاب بتوانند اقدام کنند.

انتشارات کتیبه نوین این امکان را برای شما فراهم خواهیم کرد تا بتوانید با حداقل هزینه پایان‌نامه خود را به کتاب تبدیل کنید.

توجه: انتشارات کتیبه نوین با داشتن کادری مجرب و اساتید خبره دانشگاهی، کار تبدیل پایان‌نامه به کتاب را در بیش از ۵۰ رشته دانشگاهی و تخصصی انجام می‌دهد.

اهمیت استخراج کتاب از پایان‌نامه

داشتن کتاب دارای امتیاز بالایی در مصاحبه دکتری در هر رشته‌ای است. در ضمن تأثیر کتاب بر روی مصاحبه‌گر قطعاً تأثیری بیشتر نسبت به بقیه موارد می‌باشد. اگر شما دانشجو هستید و قصد ادامه تحصیل یا استفاده از مدرک تحصیلی خود را دارید باید رزومه قوی داشته باشید تا در امور آموزشی و پژوهشی مختلف از آن‌ها استفاده نمایید.

برای مثال برای دانشجویانی که قصد شرکت در آزمون دکتری تخصصی را دارند، داشتن کتاب یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. همچنین برای افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های جذب هیئت علمی را دارند لزوم ارائه یک یا چند کتاب در کنار مقالات و پژوهش‌ها غیرقابل اجتناب است.

این ضرورت‌ها در کنار منابعی که دانشجویان در اختیار دارند می‌تواند راه را برای چاپ کتاب آنان همواره سازد. یک دانشجوی کارشناسی یا کارشناسی ارشد که از پایان‌نامه خود دفاع کرده است بهترین موقعیت را در اختیار دارد که از این کار خود استفاده نماید و آن را تبدیل به یک کتاب نماید.

این کتاب می‌تواند شامل تمامی بخش‌های پایان‌نامه یا تنها فصل خاصی از آن باشد. مرکز چاپ و نشر کتاب کتیبه نوین آمادگی دارد با همکاری اساتید خود بهترین راه ممکن برای داشتن کتاب را به شما معرفی نماید و در این راه تا گام آخر در کنار شما باشد.

بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد نمی‌دانند که با هزینه‌های بسیار کم می‌توانند پایان‌نامه خود را به کتاب تبدیل کنند. از آنجایی که یک کتاب علمی که برگرفته از پایان‌نامه باشد، در مصاحبه دکترا و آزمون‌های استخدامی، امتیاز مثبت محسوب می‌شود، لذا به همه عزیزانی که پایان‌نامه خود را در دست دارند توصیه می‌شود آن را به کتاب تبدیل کنند.

تبدیل پایان‌نامه به کتاب با هزینه‌ای بسیار کم امکان‌پذیر است. کسانی که استخدام هستند یا برای مصاحبه، قصد چنین کاری را دارند، لازم نیست که کتاب خود را در تیراژ بالا مثلاً بالای ۱۰۰۰ جلد چاپ کنند. آن‌ها می‌توانند کتاب خود را در تیراژهای کم مثلاً 10 یا 20 جلد چاپ کنند و البته چیزی از اعتبار کتاب نمی‌کاهد.

همچنین کتاب با اخذ مجوز چاپ از وزارت ارشاد و اخذ شابک ISBN از اداره شابک و نیز اخذ فیپا از کتابخانه ملی، در وزارت ارشاد و کتابخانه ملی ثبت و اعلام وصول می‌شود و دارای همه امتیازات لازم جهت ارائه در رزومه‌های تحصیلات تکمیلی و یا رزومه‌های اخذ دانشیاری، شغلی و ارتقای تحصیلی معلمان و مربیان خواهد بود.

امتیازات چاپ کتاب از پایان‌نامه

۱. دریافت امتیاز پژوهشی و چاپ کتاب در مصاحبه دکتری

اگر شما هم دانشجو باشید حتماً می‌دانید که این روزها شرط موفقیت در بیشتر آزمون‌ها به‌خصوص آزمون دکتری تخصصی داشتن یک رزومه قوی و خوب ظاهر شدن در مصاحبه است. شرط پذیرش در دانشگاه‌ها به‌خصوص در دوره دکتری به نظر اساتید مصاحبه‌کننده بستگی دارد. بنابراین شما باید هم از دید کمی بتوانید نمره بالایی را در مصاحبه کسب کنید و هم از دید کیفی بتوانید تأثیر مثبتی بر دیدگاه اساتید مصاحبه‌شونده برجای بگذارید. در اینجا درباره تأثیر چاپ کتاب در مصاحبه دکتری نکاتی را توضیح خواهیم داد.

تجربه افرادی که در مصاحبه دکتری شرکت کرده‌اند نشان می‌دهد که اگرچه از مجموع ۴۰ امتیاز مصاحبه دکتری تنها ۴ نمره به تألیف یا ترجمه کتاب اختصاص دارد اما در واقع باید به تأثیرات غیرمستقیم آن نیز اشاره کرد. هم‌اکنون هر مقاله بین ۱ تا ۷ امتیاز در مصاحبه دکتری دارد و کتاب ۴ امتیاز. اما از سوی دیگر بسیاری از اساتید نگارش و چاپ کتاب را سندی می‌دانند مبنی بر اینکه دانشجوی مورد نظر کیفیت بالایی دارند. به‌خصوص در سال‌های اخیر که چاپ مقالات توسط مؤسسات افزایش یافته است، بسیاری از اساتید مصاحبه‌کننده می‌دانند که مقالات دانشجویان معمولاً کیفیت بالایی ندارد و اعتماد خود را به مقالات از دست داده‌اند.

از سوی دیگر برخی معتقدند با توجه به اینکه برای چاپ کتاب باید از فیلترهای متعددی عبور کرد، بنابراین دانشجویی که توانسته است کتابی را از پایان‌نامه ارشد خود چاپ کند یا توانسته است یک کتاب انگلیسی به‌روز را ترجمه کرده و به چاپ برساند دارای مهارت و استعداد خوبی برای تحصیل در دوره دکتری است.

این دیدگاه باعث می‌شود که اساتید مصاحبه‌کننده در بخش‌هایی که دادن نمرات به تشخیص خودشان بستگی دارد شما را در اولویت قرار دهند. توصیه انتشارات کتاب کتیبه نوین این است که برای روز مصاحبه دکتری حداقل یک کتاب تألیفی و یک کتاب ترجمه شده داشته باشید تا از مزایای بی‌شمار آن استفاده نمایید.

۲. کم هزینه بودن چاپ کتاب نسبت به چاپ مقاله

دانشجویانی که برای مصاحبه دکتری قصد دارند پایان‌نامه خود را به کتاب تبدیل کنند در نظر داشته باشند که هزینه چاپ کتاب کمتر از هزینه چاپ مقاله در مجلات بین‌المللی ISI می‌باشد. همچنین شما برای دریافت امتیاز در مصاحبه دکتری نیازی به چاپ کتاب در تیراژهای بالا ندارید و می‌توانید کتاب خود را به تعداد ۱۰ جلد هم چاپ کنید.

۳. آسان‌تر بودن چاپ کتاب

چاپ کتاب نسبت به چاپ مقاله آسان‌تر و بی‌دردسرتر است. در چاپ مقاله، امکان اینکه مجله جعلی باشد یا در لیست بلک وزارتین قرار گیرد وجود دارد و از زمان انتخاب مجله تا چاپ مقاله این نگرانی با نویسنده همراه خواهد بود. درصورتی‌که در چاپ کتاب، بعد از آماده‌سازی فایل نهایی، تمامی مراحل چاپ (صفحه‌آرایی، دریافت شابک، فیپا، مجوز چاپ، طراحی روی جلد و چاپ) توسط خود انتشارات انجام می‌گیرد و نویسنده هیچ دغدغه و نگرانی نخواهد داشت. شماره فیپا و شابک … هم قابل پیگیری از کتابخانه ملی و اداره شابک است.

۴. چاپ کتاب در کوتاه‌ترین زمان

تبدیل پایان‌نامه به کتاب حدوداً ۳۰ الی 40 روز زمان لازم دارد درحالی‌که اکثر مجلات ISI در این مدت زمان یک ماهه نتیجه داوری مقاله را مشخص می‌نمایند و بعد از پذیرش حداقل دو ماه هم برای چاپ زمان لازم دارند.

۵. ثبت شدن کتاب در کتابخانه ملی

بعد از دریافت شماره شابک یا ISBN و فیپا، مشخصات کامل کتاب شما در کتابخانه ملی ثبت می‌گردد. اطلاعات بیشتر

6. تقویت رزومه و دریافت امتیاز اساتید و هیئت‌علمی دانشگاه‌ها

اساتید و هیئت‌علمی دانشگاه‌ها با چاپ کتاب در زمینه‌ی تخصصی خود و پژوهش‌هایی که انجام می‌دهند می‌توانند رزومه علمی خود را تقویت نموده و برای کسب مدارج بالاتر امتیاز دریافت نمایند.

7. دریافت کسری خدمت دوره سربازی

آن دسته از افرادی که در حین خدمت سربازی و یا در حال اعزام هستند نیز با توجه به دستورالعمل‌های مشخص‌شده از طرف ارگان‌های مرتبط با وظیفه خدمت سربازی می‌توانند با چاپ کتاب برای دریافت کسری خدمت اقدام نمایند.

8. تقویت رزومه پژوهشی برای استخدام در سازمان‌های دولتی و خصوصی و ترفیع شغلی

بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌ها در شرایط استخدامی خود علاوه بر آزمون، رزومه پژوهشی و تحصیلی افراد را مورد بررسی قرار می‌دهند و هرچقدر این رزومه پربارتر باشد امتیاز دریافت شده و شانس قبولی در استخدام بالاتر خواهد بود.

9. ورود به انجمن نخبگان و توسعه نگرش علمی دانش‌آموخته

برای افراد و علاقه‌مندانی که تمایل دارند در انجمن نخبگان وارد شوند داشتن کتاب چاپی امتیاز بالایی دارد لذا در صورت تبدیل پایان‌نامه به کتاب می‌توانید از این امتیاز استفاده کنید.

10. کمک به بالا بردن سطح علمی و تحقیقاتی کشور

پایان‌نامه‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد به‌طور معمول فقط از طریق کتابخانه دانشگاه‌های مربوطه برای افراد علاقه‌مند قابل دسترس است، با این وجود تبدیل پایان‌نامه به کتاب و انتشار از طریق مؤسسات انتشاراتی به دسترسی آسان‌تر عموم مردم به مطالب علمی کمک می‌کند.

11. تقویت رزومه و کمک به بورسه شدن دانشجویان

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در کشورهای دیگر را دارند می‌تواننند با تبدیل پایان‌نامه خود به کتاب از امتیاز داشتن یک عنوان کتاب استفاده کنند.

12. افتخارآفرینی و کسب اعتبار علمی برای نویسنده

کتاب در بین تمامی اقشار جامعه ارزش بالایی دارد و چاپ کتاب برای شما اعتبار علمی زیادی می‌آورد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر منوی تقویت رزومه با چاپ کتاب را مطالعه فرمایید.

تبدیل فرمت پایان‌نامه به فرمت کتاب

  • مطالعه کامل اثر
  • مشخص کردن نقاط برجسته و قابل استفاده در کتاب
  • ویرایش و تکمیل مطالب جهت تبدیل شدن به کتاب
  • انتخاب عنوان مناسب برای کتاب
  • کلمات پایان‌نامه، مقاله، تحقیق، پژوهش و… به کلمه کتاب تبدیل می‌شود.
  • عبارات استاد راهنما، استاد مشاور و هر گونه نشانه‌ای از رساله و تز دکتری بودن از فایل حذف می‌شود.
  • چکیده در فایل کتاب به پیشگفتار تبدیل می‌گردد.
  • فهرست عکس‌ها و نمودارها و جداول می‌بایست حذف گردد.
  • بخش‌های مربوط به نتیجه‌گیری ویرایش می‌گردد.
  • از آنجا که اطلاعات این آثار بیشتر به‌صورت موردی می‌باشد جهت تبدیل به کتاب شایسته است اطلاعات آن بسط داده شود و جهان‌شمول گردد.
  • لزومی به آوردن همه فصول نیست.
  • عنوان فصل‌ها نیز می‌بایست ویرایش شود.
  • ضرورتی به آوردن فرضیه، سؤالات پژوهش، بیان مسئله و مواردی از این دست نیست.
  • مبانی نظری و ادبیات تحقیق شامل تعاریف، اهداف و… مورد نظر است.
  • گاهی ممکن است لازم باشد جداول تکمیلی، استانداردهای بیشتر و مطالب بیشتری به آن بیافزاید.
  • تهیه فهرست منابع جدید
  • و …
  • آماده‌سازی فایل نهایی کتاب

نکته: در صورتی که تبدیل پایان‌نامه به کتاب خود را به انتشارات کتیبه نوین واگذار کنید این فرآیند در بخشی به نام تبدیل فرمت اثر به فرمت کتاب توسط متخصصان ما به صورت حرفه‌ای انجام خواهد شد. اطلاعات بیشتر

مراحل تبدیل پایان‌نامه به کتاب و چاپ کتاب در انتشارات کتیبه نوین

توجه: با عنایت به این نکته که تبدیل پایان‌نامه به کتاب صرفاً جهت رزومه می‌باشد و نویسنده تیراژ کمی را نیاز دارد، بنابراین از چاپ دیجیتال استفاده می‌شود و برخی از مراحل عمومی مراحل چاپ از جمله تایپ، لیتوگرافی، چاپ افست و پخش کتاب حذف می‌گردد.

۱. تبدیل فرمت پایان‌نامه به فرمت کتاب

توجه: در این مرحله محتوای پایان‌نامه به فرمت کتاب تبدیل می‌شود. درصورتی‌که عیناً متن پایان‌نامه به کتاب تبدیل شود نویسنده کار خاصی انجام نداده است که متأسفانه در برخی از انتشارات غیرحرفه‌ای (با هزینه‌های پایین) به همین شکل فرآیند انجام می‌شود.

انتشارات کتیبه نوین به‌عنوان اولین انتشارات در سراسر ایران که کار تبدیل پایان‌نامه به کتاب را انجام داده است در ۵۰ رشته دانشگاهی دارای تیم متخصص می‌باشد که پس از مطالعه کامل پایان‌نامه با تخصصی که دارند محتوای رساله و تز دکتری شما را به قالب کتاب تبدیل می‌کنند. اطلاعات بیشتر

۲. ویراستاری کتاب

ویراستاری کتاب و ویرایش نیز باعث می‌شود کتاب با اصول نگارش ادبی بررسی‌شده و ایرادات مربوط به تایپ، املایی، گرامری و دستور زبانی اصلاح شوند. اطلاعات بیشتر

3. صفحه‌آرایی کتاب

صفحه‌آرایی عبارت است از کلیه اقداماتی که باعث ایجاد تناسب بین متن و تصاویر کتاب می‌شود. معمولاً صفحه‌آرایی کتاب دارای یک فرمت استاندارد است. برای صفحه‌آرایی کتاب، از نرم‌افزارهای مختلفی استفاده می‌شود که رایج‌ترین آن‌ها نرم‌افزار word و indesign می‌باشد.

در صفحه‌آرایی مواردی از جمله: تنظیم صفحات با توجه به قطع کتاب، تعریف استایل خاص برای عناوین کتاب، بخش‌بندی یا سکشن‌بندی کتاب، ایجاد سر صفحه و پاصفحه، درج فهرست کتاب و… صورت می‌گیرد. اطلاعات بیشتر

4. دریافت مجوز شابک برای کتاب

شابک یا (ISBN)، شماره استاندارد بین‌المللی کتاب است که برای هر کتاب منحصربه‌فرد می‌باشد. شابک در حال حاضر یک عدد ۱۳ رقمی است.

ناشر از پنل کاربری خود از سایت شابک، با درج مشخصات کتاب از جمله نام کتاب و مشخصات نویسندگان شابک را دریافت می‌کند.

در انتشارات کتاب کتیبه نوین پس از تأیید کتاب توسط انتشارات به هر کتاب یک شابک یا ISBN اختصاص داده می‌شود که از آن زمان به بعد این کد منحصربه‌فرد نشان‌دهنده شماره شناسه کتاب خواهد بود. اطلاعات بیشتر

5. طرحی جلد کتاب

انتخاب طرح جلد مناسب باعث خواهد شد کتاب شما در مرحله اول که جذب مخاطب است، موفق شود.

باید براساس معیارهایی از قبیل محتوای کتاب، جنسیت مخاطب، نوع فرهنگ و سلیقه مخاطب، رنگ مورداستفاده و… طراحی را برای جلد انتخاب نمایید که نظر مخاطب را جلب نماید و هم‌چنین با قوانین چاپ کتاب هم همخوانی داشته باشد. اطلاعات بیشتر

6. اخذ فیپا از کتابخانه ملی

فیپا عبارت است از فهرست‌نویسی توصیفی و تحلیلی کتاب، پیش از انتشار که در صفحه حقوقی یا صفحه شناسنامه کتاب درج می‌گردد.

فیپا یکی از مراحل چاپ کتاب است که قبل از چاپ کتاب می‌بایست اخذ شود و در صفحه حقوقی کتاب درج گردد.

سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور یگانه مرجع برای صدور فیپا در کشور ما است. این نهاد موظف است بدون دریافت هزینه برای تمامی کتاب‌ها پیش از انتشار فیپا صادر کند. نکته این‌که انتشار کتاب بدون دریافت فیپا امکان‌پذیر نیست، از همین رو تمامی ناشران نویسندگان و مترجمان مکلف به دریافت فیپا برای کتاب‌هایشان هستند. اطلاعات بیشتر

7. اخذ مجوز چاپ و نشر کتاب

پس از تایید فایل توسط نویسنده (فایلی که ویراستاری و صفحه‌آرایی آن انجام شده و دارای کد شابک می‌باشد)، کار برای روند اداری در سامانه چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت می‌گردد.

در این مرحله مدارک شناسایی و مدارک تحصیلی (اگر از پیشوند دکتر یا مهندس استفاده شود) نویسندگان لازم می‌باشد.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بعد از بررسی‌های مربوطه مجوز کتاب را صادر می‌کند.

مدت زمان دریافت مجوز بستگی به نوع کتاب داشته و معمولاً کتاب‌های علمی در مدت زمان کمتری مجوز می‌گیرند. اطلاعات بیشتر

نکته مهم: توجه داشته باشید در زمان استفاده از کتاب مجوزهای کتاب استعلام می‌شود و در صورت وجود مشکل (متأسفانه در برخی مراکز جعلی از کدهای نامعتبر استفاده می‌شود) نه تنها امتیازی برای شما در نظر گرفته نمی‌شود چه‌بسا موجب رد شدن شما خواهد شد. مجوزهای گرفته شده توسط انتشارات کتیبه نوین (شابک، فیپا، مجوز چاپ و ثبت در خانه کتاب) توسط نویسنده قبل از تسویه از طریق وب‌سایت‌های رسمی کشور قابل استعلا خواهد بود. اطلاعات بیشتر

8. اخذ مجوز طرح جلد کتاب

مجوز طرح جلد یکی از مجوزهای ضروری پیش از امکان چاپ هر کتاب است.

پس از اخذ مجوز کتاب، طراحی جلد انجام شده برای وزارتخانه‌ی ارشاد و فرهنگ اسلامی ارسال می‌گردد و چنانچه مورد تأیید باشد، مجوز جلد کتاب صادر خواهد شد. اطلاعات بیشتر

9. چاپ کتاب (چاپ دیجیتال)

چاپ دیجیتال روش نوینی است که به علت داشتن سرعت بالا و کیفیت عالی، طرفداران زیادی دارد. چاپ دیجیتال کتاب یکی از رایج‌ترین روش‌های چاپ کتاب به‌صورت مستقیم با استفاده از تصاویر مبتنی بر دیجیتال است.

در روش چاپ دیجیتال کتاب، چاپگر پرونده‌های دیجیتالی مورد نیاز برای جلد و متن داخلی کتاب شما را به‌صورت جداگانه ذخیره می‌کند. سپس، این پرونده‌ها با استفاده از تونر به جای جوهر، تصویربرداری می‌شوند. بنابراین، نحوه کار دستگاه چاپ دیجیتال کتاب مشابه با دستگاه پرینت، هر چند در مقیاس بزرگتر می‌باشد. اطلاعات بیشتر

10. صحافی کتاب

صحافی یا جلد کردن کتاب، به عمل تا و ترتیب فرم‌های چاپ شده متن کتاب، جلدگذاری و در نهایت برش کتاب گفته می‌شود. اطلاعات بیشتر

11. اعلام وصول و ثبت کتاب در خانه کتاب

آخرین مرحله از مراحل اداری یک کتاب دریافت اعلام وصول یا اجازه پخش کتاب می‌باشد.

این گواهی در حقیقت بدین معناست که کتابی که چاپ و منتشر شده با متنی که در وزارت ارشاد ثبت شده یکسان بوده و تغییری ندارد و پخش کتاب بلامانع است و بابت شابکی که ناشر به این کتاب اختصاص داده تمام کارها بدون عیب و نقص انجام شده است.

پس از چاپ کتاب در انتشارات کتیبه نوین بلافاصله این انتشارات اقدام به درخواست اعلام وصول کتاب می‌کند و در سریع‌ترین زمان ممکن کتاب شما را ثبت نهایی خواهد کرد. اطلاعات بیشتر

 مدت زمان تبدیل پایان‌نامه به کتاب

به‌طور معمول روند طبیعی و قانونی چاپ کتاب، بسته به موضوع و حوزه‌ی پایان‌نامه، ممکن است از 30 الی 40 روز زمان ببرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر منوی مدت زمان فرآیند انتشارات و چاپ کتاب را مطالعه فرمایید.

تبدیل پایان‌نامه به کتاب در سریع‌ترین زمان

جهت طی مراحل صفر تا صد تبدیل پایان‌نامه به کتاب و چاپ آن به‌صورت فوری می‌توانید از متخصصان انتشارات کتیبه نوین کمک بگیرید تا مراحل تبدیل فرمت پایان‌نامه به فرمت کتاب، صفحه‌آرایی کتاب، ویراستاری کتاب و چاپ کتاب را به‌صورت فوری در کوتاه‌ترین زمان به انجام برسانند.

هرچقدر تخصص و مهارت شما در استفاده از نرم‌افزار ورد بیشتر باشد به همان اندازه تمامی مراحل مربوط به تنظیم فرمت و سایز کتاب و صفحه‌آرایی کتاب را به‌سرعت انجام خواهید داد.

در زمان ارائه پایان‌نامه اگر پایان‌نامه چندین بار بازخوان شده باد و هیچ‌گونه ایرادات املایی، نگارشی و تایپی نداشته باشد مراحل کار کتاب سریع‌تر انجام خواهد شد.

تبدیل فوری پایان‌نامه به کتاب

در صورت درخواست صاحب اثر انتشارات کتیبه نوین با داشتن تیم‌های حرفه‌ای این توانایی را دارد که در مدت زمانی کمتر از زمان اعلام شده پایان‌نامه را به کتاب تبدیل کند، بدون اینکه از کیفیت کار کاسته شود. به‌طوری‌که تمامی مراحل با دقت انجام می‌شود و در نهایت کتاب قابل استعلام خواهد بود.

هزینه تبدیل پایان‌نامه به کتاب

از آنجا که هزینه‌ مراحل انتشارات و چاپ کتاب به‌روز محاسبه می‌گردد جهت کسب اطلاع از هزینه‌ها به منوی هزینه‌ مراحل انتشارات و چاپ کتاب مراجعه فرمایید.

چاپ تبدیل پایان‌نامه به کتاب با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه

یکی از دغدغه‌های نویسندگان در تبدیل پایان‌نامه به کتاب هزینه چاپ کتاب است. در برخی مواقع این هزینه‌ها بسیار سرسام‌آور هستند و بنابراین بسیاری از نویسندگان از چاپ کتاب خود منصرف می‌شوند. با این حال برخی روش‌ها وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن‌ها، ضمن حفظ کیفیت چاپ، هزینه تبدیل پایان‌نامه به کتاب را نیز بسیار پایین نگه داشت.

برای پایین آوردن هزینه چاپ تبدیل پایان‌نامه به کتاب چند روش وجود دارد که می‌توان به تناسب از آن‌ها استفاده کرد. اولین مورد در هزینه کتاب، انتخاب ناشر مناسب است. برخی ناشران بدون دلیل مشخصی هزینه بسیار بالایی را برای چاپ کتاب از نویسندگان طلب می‌کنند همچنین خود ناشر نیز می‌تواند از بخشی از سود خود چشم‌پوشی کند تا هزینه چاپ تبدیل پایان‌نامه به کتاب پایین باشد.

انتشارات کتیبه نوین آماده همکاری در زمینه چاپ تبدیل پایان‌نامه به کتاب با کیفیت بالا و هزینه پایین است.

جهت اطلاعات بیشتر منوی راهنمای انتخاب ناشر و بهترین انتشارات را مطالعه فرمایید.

نمونه‌های تبدیل پایان‌نامه به کتاب در انتشارات کتیبه نوین

تبدیل پایان‌نامه به کتاب پتانسیل تبدیل شدن به یکی از پرطرفدارترین کتاب‌ها برای چاپ را دارد. در کنار طراحی جلد، صفحه‌آرایی و دیگر خدمات حرفه‌ای که یک ناشر برای چاپ پایان‌نامه به‌صورت کتاب لحاظ می‌کند، در نهایت می‌تواند کتابی باکیفیت و درخور را در اختیار مخاطبین قرار دهد. می‌توانید چند نمونه از پایان‌نامه‌هایی که در انتشارات کتیبه نوین به چاپ رسیده‌اند و تمامی خدمات طراحی جلد، صفحه‌آرایی، ویراستاری و اخذ مجوزهای آن در انتشارات کتیبه نوین صورت گرفته است را منوی کتاب‌ها ببینید.

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.