مدیریت: دکتر داودی 09172203400

تقویت رزومه با چاپ کتاب

تقویت رزومه با چاپ کتاب

تقویت رزومه با چاپ کتاب

ممکن است این سؤال به ذهن شما هم رسیده باشد که به راستی مزایای چاپ کتاب چیست؟ چند پاسخ مشخص برای این سؤال می‌توان ارائه داد. یکی از مزایای چاپ کتاب این است که دانشجو یا استاد مربوطه در رشته خود به جایگاهی بالاتر ارتقاء می‌یابد و در بین اهالی علم شناخته شده‌تر می‌شود. از مزایای دیگر چاپ کتاب می‌توان به امتیازات بالایی اشاره کرد که این تولید علمی در پی دارد، برای اموری مانند ارتقای عیئت علمی، مصاحبه دکتری و شرکت در مصاحبه‌های استخدامی و شغلی، چاپ کتاب همواره امتیاز بالایی داشته است و یکی از عوامل تأثیر گذار در انتخاب و یا ارتقای یک فرد است.

تقویت رزومه جهت استخدام

اگر مدت زیادی به دنبال کار می‌گردید اما هنوز توفیق چندانی کسب نکرده و یا شغلی در شان و منزلت شما پیدا نشده است، به ‌احتمال ‌زیاد نتوانسته‌اید رزومه‌ای خوب و مطابق با استاندارهای لازم بنویسید و از شیوه‌های تقویت رزومه برای استخدام بی‌اطلاع هستید. یکی از بهترین راه‌های تقویت رزومه برای استخدام دانشگاهیان و یا استخدام جهت تدریس و یا در مجامع علمی تقویت رزومه از طریق چاپ کتاب است. چاپ کتاب فوری در انتشارات کتیبه نوین با بالاترین کیفیت راهی مقرون‌به‌صرفه در تقویت رزومه برای استخدام شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با ارائه مشاوره رایگان، شما را در مسیر به دست آوردن شغلی مناسب و درخور شایستگی‌هایتان یاری نمایند.

تقویت رزومه جهت ارتقای شغلی

تقویت رزومه برای ارتقای شغلی در اساتید و فرهنگیان از اهمیت فراوانی برخوردار است، زیرا با چاپ مقالات، جزوات تدریسی و یا پژوهش‌های علمی خود در قالب کتاب، جایگاه و منزلت بالاتری در بین جامعه دانشگاهی به دست آورده و سبب ارتقای علمی آنها می‌گردد. این دست از اشخاص، با چاپ کتاب در تیراژ بالا می‌توانند با علاوه بر تقویت رزومه برای ارتقای شغلی، از ارتقای وضعیت مالی بیشتری به جهت چاپ کتابشان برخوردار شوند، اما چاپ کتاب مراحل متعدد و دوندگی‌های زیادی دارد که لزوم داشتن یک ناشر معتبر در چاپ کتاب دانشگاهی باکیفیت عالی را می‌طلبد. انتشارات کتیبه نوین باسابقه درخشان حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و با چاپ کتابهای زیادی در زمینه‌های تخصصی و عمومی انتخابی مناسب برای چاپ کتاب در جهت تقویت رزومه برای ارتقا شغلی و علمی اهالی علم و دانش است. انتشارات کتیبه نوین تمامی مراحل چاپ کتاب را باکیفیتی ممتاز در زمانی کمتر از یک ماه و با تیراژ دلخواه حداقل ۳۰ نسخه را انجام می‌دهد. لازم به ذکر است که هزینه تقویت رزومه برای ارتقای شغلی از طریق چاپ کتاب بسیار کمتر از چاپ مقاله ISI می باشد.

تقویت رزومه جهت مصاحبه دکتری

اگر شما هم دانشجو باشید حتماً می‌دانید که این روزها شرط موفقیت در بیشتر آزمون‌ها به خصوص آزمون دکتری تخصصی داشتن یک رزومه قوی و خوب ظاهر شدن در مصاحبه است. البته این شرایط در بیشتر کشورها وجود دارد و شرط پذیرش در دانشگاه‌ها به خصوص در دوره دکتری به نظر اساتید مصاحبه شونده بستگی دارد. بنابراین شما باید هم از دید کمی بتوانید نمره بالایی را در مصاحبه کسب کنید و هم از دید کیفی بتوانید تأثیر مثبتی بر دیدگاه اساتید مصاحبه شونده برجای بگذارید. در اینجا درباره تأثیر چاپ کتاب در مصاحبه دکتری نکاتی را توضیح خواهیم داد.

تجربه افرادی که در مصاحبه دکتری شرکت کرده‌اند نشان می‌دهد که اگرچه از مجموع ۴۰ امتیاز مصاحبه دکتری تنها ۴ نمره به تألیف یا ترجمه کتاب اختصاص دارد اما در واقع باید به تاثیرات غیرمستقیم آن نیز اشاره کرد. هم اکنون هر مقاله بین ۱ تا ۷ امتیاز در مصاحبه دکتری دارد و کتاب ۴ امتیاز. اما از سوی دیگر بسیاری از اساتید نگارش و چاپ کتاب را سندی می‌دانند مبنی بر اینکه دانشجوی مورد نظر کیفیت بالایی دارند. به خصوص در سال‌های اخیر که چاپ مقالات توسط مؤسسات افزایش یافته است، بسیاری از اساتید مصاحبه کننده می‌دانند که مقالات دانشجویان معمولاً کیفیت بالایی ندارد و اعتماد خود را به مقالات از دست داده‌اند. از سوی دیگر برخی معتقدند با توجه به اینکه برای چاپ کتاب باید از فیلترهای متعددی عبور کرد، بنابراین دانشجویی که توانسته است کتابی را از پایان نامه ارشد خود چاپ کند یا توانسته است یک کتاب انگلیسی به روز را ترجمه کرده و به چاپ برساند دارای مهارت و استعداد خوبی برای تحصیل در دوره دکتری است. این دیدگاه باعث می‌شود که اساتید مصاحبه کننده در بخش‌هایی که دادن نمرات به تشخیص خودشان بستگی دارد شما را در اولویت قرار دهند. توصیه انتشارات کتاب کتیبه نوین این است که برای روز مصاحبه دکتری حداقل یک کتاب تألیفی و یک کتاب ترجمه شده داشته باشید تا از مزایای بی‌شمار آن استفاده نمایید.

تقویت رزومه برای مصاحبه دکتری از طریق چاپ کتاب، پیشنهاد ما به شما و از شیوه‌های رایج و پرطرفدار در بین متقاضیان ورود به بالاترین مقطع تحصیلی است، چراکه حتی با قبولی در آزمون دکتری، تنها نیمی از راه را طی کرده و قبولی شما مشروط به داشتن رزومه قوی و اثبات توانایی‌های خود به اساتید است که این مسیر با تحریم مجلات بین المللی و افزایش دلار جهت اکسپت مقالات بسیار دشوار شده است، بنابراین چنانچه قصد دارید که با تقویت رزومه برای مصاحبه دکتری از امتیاز بیشتری برخوردار باشید، پیشنهاد انتشارات کتیبه نوین است که در زمینه رشته تحصیلیتان کتابی تألیف یا ترجمه کنید و یا پایان نامه‌تان را به کتاب تبدیل نمایید. با انجام صفر تا صد کلیه این مسیرها با استفاده از امکانات گسترده و ویژه چاپ و نشر در انتشارات ما با چاپ کتاب حتی در تیراژ محدود، شانس بیشتری برای تحصیل در مقطع دکتری داشته باشید. درضمن در جدیدترین جدول امتیازدهی داوران به رزومه‌ها، داشتن کتاب چاپی بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده که دلیل محکمی جهت اثبات این است که بهترین راه تقویت رزومه برای مصاحبه دکتری چاپ کتاب است. کارشناسان و مشاورین ما منتظر تماس شما جهت راهنمایی از شرایط چاپ و نشر کتاب و نیز هزینه‌های آن هستند. از منوی تبدیل پایان نامه به کتاب دیدن فرمایید.

تقویت رزومه برای گرفتن بورس از دانشگاه‌های خارجی

تقویت رزومه برای گرفتن بورس از دانشگاه‌های خارجی دغدغه و چالش متقاضیان تحصیل و بورسیه است که کارشناسانان روش‌های متعددی را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنند، اما به عقیده متخصصان و افراد اهل فن چاپ کتاب یکی از بهترین و ارزان‌ترین راه‌های تقویت رزومه برای گرفتن بورس از دانشگاه‌های خارجی است. انتشارات کتیبه نوین با دراختیار داشتن تمامی ابزارها و شرایط لازم به منظور چاپ کتاب فوری و با کیفیت درجه یک بستر مناسبی جهت چاپ و نشر کتاب دانشگاهی و غیر دانشگاهی فراهم آورده است. انتشارات کتیبه نوین بعنوان یکی از پرکارترین ناشرین کشوری با پایین آوردن هزینه‌ها علاوه بر کمک به رونق بازار چاپ کتاب، انگیزه و اعتمادبه‌نفس بیشتری به جامعه دانشگاهی که قصد چاپ کتاب با تیراژ کم و ارزان را دارند، نموده است. چنانچه نیاز به تقویت رزومه برای گرفتن بورس از دانشگاه‌های خارجی دارید اما از تبحر کافی در زمینه تألیف و یا ترجمه کتاب را ندارید، انتشارات کتیبه نوین تعداد بیشماری نیروی متخصص در رشته‌های مختلف تحصیلی دارد که شما را در این امر مشاوره و یاری می‌نمایند. توجه داشته باشید که چاپ کتاب علاوه بر قیمت کمتر نسبت به چاپ مقاله در ژورنال‌ها، از امتیاز بیشتری در نزد داوران کمیته بررسی رزومه‌های متقاضیان دارد. با ما تماس بگیرید تا با اطلاع از چگونگی چاپ کتاب و نیز دریافت مشاوره رایگان، گامی محکم در جهت تقویت رزومه برای گرفتن بورس در دانشگاه‌های خارجی موردنظرتان بردارید.

تقویت رزومه جهت برند شخصی

تقویت رزومه برای برند شخصی یعنی به کار بردن شیوه‌هایی که توانایی‌ها و فعالیت‌های شما را بیشتر کرده و آن‌ها را در قالبی مصور به دیگران نشان دهد تا با برند شخصی شما آشنا شوند. در این میان به عقیده بسیاری از کارشناسان، چاپ کتاب از بهترین راهکارهای ممکن در تقویت رزومه برای برند شخصی به حساب می‌آید تا با نوشتن فعالیت‌ها و دستاوردهای خود آن‌ها را به شکلی زیبا و منحصربه‌فرد برای کسب جایگاه بهتر شغلی و یا ارتقا شان اجتماعی و نشان دادن پرستیژ خود به کار ببرید. همچنین چنانچه بتوانید در زمینه تخصصی خود کتابی را از منابع معتبر ترجمه و یا به رشته تحریر درآورید، سپس آن را توسط انتشاراتی معتبری چاپ و توزیع نمایید، علاوه بر تقویت رزومه برای برند شخصی، باعث سر زبان افتادن نام شما در سطح کشور و حتی دنیا شده و در اصل یک نوع استراتژی بازاریابی نوینی نیز انجام داده‌اید. انتشارات کتیبه نوین سال‌هاست که با چاپ و نشر کتاب باکیفیت دانشگاهی و غیر دانشگاهی، با هزینه‌های مناسب، راه را برای بسیاری از مشتاقان و نویسندگان جوان و جویای نام باز کرده است. درضمن این انتشارات حضوری فعال در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب را دارد که همین امر سبب افزایش اعتبار و تقویت رزومه برای برند شخصی شما می‌گردد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از منوی چاپ کتاب در تیراژ کم دیدن فرمایید یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

قابل توجه مدیران (دولتی-خصوصی)

در راستای توسعه فرهنگ مطالعاتی و تبادل اطلاعات مدیریتی انتشارات کتیبه نوین اقدام به فراهم آوردن تیمی از متخصصان و خبرگان مدیریتی کرده است و از مدیرانی که تمایل دارند به این تیم بپیوندند و در تهیه و چاپ کتابهای مدیریتی همکاری داشته باشند دعوت به همکاری می کند. اطلاعات بیشتر

تقویت رزومه علمی، تقویت رزومه دکتری، تقویت رزومه پژوهشی، راههای تقویت رزومه، تقویت رزومه تحصیلی

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.