مدیریت: دکتر داودی 09172203400

انتشارات کتیبه نوین

معرفی انتشارات کتیبه نوین

معرفی انتشارات کتیبه نوین

معرفی انتشارات کتیبه نوین

انتشارات کتیبه نوین، با ده سال سابقه درخشان و با چاپ بیش از هزار عنوان کتاب دارای مجوز رسمی نشر مکتوب به شماره پروانه  ۱۱۶۴۸ و مجوز نشر دیجیتال به شماره پروانه 14576 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مفتخر است حاصل سال‌ها تجربه و حضور خود در صنعت چاپ و نشر کتاب، را به نویسندگان، فرهیختگان و علاقه‌مندان به فرهنگ و دانش که تمایل دارند آثار، تألیفات، ترجمه، پایان‌نامه، رساله دکتری، مقاله‌ها، جزوه درسی و مطالب گردآوری شده خود را به کتاب تبدیل کنند، ارائه نماید.

شما در هر زمینه که فعالیت می‌کنید و دارای تجربه، تخصص و دانش هستید می‌توانید مطالب خود را به کتابی ارزشمند و ماندگار تبدیل کرده و برای خود اعتباری مضاعف در حرفه و محیط اجتماعی خود فراهم آورید همچنین با داشتن یک رزومه قوی شانس اشتغال و ادامه تحصیل خود را افزایش دهید. لازم به ذکر است در مصاحبه آزمون دکتری داشتن کتاب دارای بالاترین امتیاز می‌باشد. انتشارات کتاب کتیبه نوین جهت ارائه خدمات چاپ و نشر کتاب‌های شما از این امتیاز برخوردار است که خدمات تخصصی کل فرآیند چاپ کتاب را با نازل‌ترین قیمت، در تیراژ دلخواه و کوتاه‌ترین زمان به انجام رساند.

برخی از دانشجویان تمایل دارند حاصل کارهای پژوهشی خود را که در قالب پایان‌نامه، تز یا رساله منتشر شده است به کتاب نیز تبدیل کنند و این انتشارات آماده ارائه خدمات کامل در این زمینه است. از سوی دیگر افرادی نیز که متقاضی چاپ شعر، داستان، مطالب گردآوری شده، ترجمه یا تألیفات خود هستند می‌توانند از خدمات این انتشارات استفاده نمایند؛ بنابراین شما می‌توانید با همکاری انتشارات کتیبه نوین به هدف خود که  همانا داشتن یک کتاب معتبر است دست یابید.

فعالیت‌های انتشارات کتیبه نوین در زمینه چاپ و نشر کتاب شامل: تأیید محتوای کتاب توسط اساتید مجرب (پذیرش اثر)، تایپ تخصصی و متناسب با فرمت کتاب، اخذ شابک یا ISBN، ویرایش متن (برای کسانی که قصد تبدیل پایان‌نامه، رساله دکتری و… به کتاب را دارند)، ویراستاری کتاب، صفحه‌آرایی کتاب، اخذ فیپا از کتابخانه ملی ایران، طراحی جلد، اخذ مجوز کتاب از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اخذ مجوز طراحی جلد، چاپ کتاب، صحافی کتاب و اعلام وصول کتاب می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر منوی انتشارات و چاپ کتاب را مطالعه فرمایید.

در این وب‌سایت شما می‌توانید تا حدودی به مراحل چاپ کتاب، روش‌های چاپ کتاب، تبدیل پایان‌نامه به کتاب، تبدیل رسالۀ دکتری به کتاب، چاپ کتاب در تیراژ محدود، مزایای چاپ کتاب، روش‌های اخذ مجوز چاپ کتاب، انواع قرارداد چاپ کتاب و… آگاه و مطلع شوید. ما با افتخار آمادگی خود را جهت تبدیل آثار، دست‌نوشته‌ها و دل‌نوشته‌های شما عزیزان به کتابی ارزشمند و فاخر را اعلام می‌نمائیم.

سوابق همکاری انتشارات کتیبه نوین

  • همکاری با سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های دولتی کشور
  • همکاری با دانشگاه‌های سراسری و آزاد اسلامی، پیام نور، علمی و کاربردی و غیرانتفاعی و بین‌الملل
  • همکاری با آموزشگاه‌های معتبر سراسر کشور
  • همکاری با کلیه کتاب‌فروشی در سراسر کشور
  • شرکت در نمایشگاه‌های استانی و بین‌المللی تهران
  • شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی کتاب در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی سراسر کشور
سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.