مدیریت: دکتر داودی 09172203400

انتشارات کتیبه نوین

چاپ فوری کتاب در کمتر از یک ماه

چاپ فوری کتاب در کمتر از یک ماه

چاپ فوری کتاب در کمتر از یک ماه

گاهی ممکن است دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها نیاز به چاپ فوری کتاب  پیدا کنند. همچنین در برخی شرایط نیاز است تا برای برندسازی شخصی با چاپ کتاب در جشنواره یا رویدادی شرکت کرده و زمان کمی هم دارند، در این موارد افراد نیاز دارند تا در کمترین زمان ممکن کتاب خود را چاپ کنند.

چاپ فوری کتاب توسط انتشارات کتیبه نوین شامل تمام مراحل چاپ کتاب از ویراستاری، صفحه‌آرایی، طراحی جلد کتاب، اخذ شابک و فیپا، مجوز و انتشار آن به هر تعداد می‌باشد. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری درصورتی‌که نیاز به چاپ کتاب فوری برای رزومه خود دارند می‌توانید با انتشارات کتیبه نوین تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت این کار انجام شود. انتشارات کتیبه نوین این امکان را برای شما فراهم نموده است تا در زمان مناسب اثر خود را به چاپ برسانید و بتوانید در مجامع علمی اثر خود را ارائه دهید.

همچنین در زمان ارائه فایل کتاب اگر کتاب چندین بار بازخوان شده باشد و هیچ‌گونه ایرادات املایی، نگارشی و تایپی نداشته باشد مرحله تنظیم و چاپ کتاب سریع‌تر انجام خواهد شد.

در صورت درخواست صاحب اثر انتشارات کتیبه نوین با داشتن تیم‌های حرفه‌ای این توانایی را دارد که در مدت زمانی کمتر از زمان اعلام شده کتاب را چاپ کند، بدون اینکه از کیفیت کار کاسته شود. به‌طوری‌که تمامی مراحل با دقت انجام می‌شود و در نهایت کتاب قابل استعلام خواهد بود.

چاپ سریع و فوری کتاب

یکی از مزایا و ویژگی‌های عالی چاپ دیجیتال برای کتاب‌ها این است که امکان چاپ در یک روز و به شکل فوری وجود دارد. در واقع این سرعت بالا به مکانیسم عملکرد دستگاه‌های چاپ دیجیتال بر می‌گردد که در آن داده‌های مدنظر از طریق فایل مربوطه درون کامپیوتر به چاپگر جوهری یا لیزری منتقل شده و این انتقال با سرعت بالا انجام می‌گیرد. شما می‌توانید هنگام ثبت سفارش زمان تحویل را فوری انتخاب کنید تا سرعت تحویل سفارش را بیشتر کنید.‌

چاپ کتاب در کمترین زمان ممکن

چاپ فوری کتاب یعنی کلیه مراحل اداری و اجرایی چاپ کتاب در هر تیراژ و صفحه، بسیار سریع‌تر از روال معمولی اما با همان کیفیت و قیمت انجام شود تا بتوانید بدون دغدغه از امتیازات چاپ کتاب حتی در محدودترین زمان ممکن بهره‌مند گردید.

چاپ فوری کتاب و اخذ کلیه مجوزهای چاپ کتاب در سریع‌ترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن با قیمتی که همواره بی‌رقیب بوده است از طریق انتشارات کتیبه نوین ممکن شده است.

با توجه به اینکه چاپ کتاب دارای مراحل قانونی و اجرایی بسیار زیادی است، چاپ یک کتاب ممکن است برای یک دانشجو یا استاد ماه‌ها زمان ببرد. از سوی دیگر انتشارات کتیبه نوین به دلیل داشتن نیروهای متخصص و ماهر و آشنایی با فرآیند چاپ کتاب، می‌تواند در کمترین زمان نسبت به مراحل آماده‌سازی نشر مانند اخذ مجوزهای چاپ کتاب، ویراستاری علمی و ادبی، صفحه‌آرایی، طراحی جلد و در نهایت چاپ و صحافی شما اقدام کند.

در چاپ دیجیتال فوری کتاب نیز نیاز است تا تمامی مراحل چاپ کتاب طی شود، این روش چاپ به معنای کاهش کیفیت نیست.

مدت زمان اخذ مجوزهای چاپ فوری کتاب

به دلیل اینکه صدور مجوز وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد است امکان تعیین مدت زمان مشخصی وجود ندارد و بسته به کتاب ممکن است متفاوت باشد، اما انتشارات کتیبه نوین سعی دارد در بازه بین 10 الی 20 روز کاری مجوزهای کتاب را بگیرد و در کمتر از یک ماه کل فرآیند چاپ کتاب را انجام دهد.

انتشارات کتیبه نوین اهمیت سرعت را در دنیای پر رقابت امروزی می‌داند و با ارائه روش‌های متعدد منطبق با هدف مؤلفین و مترجمین گرامی چاپ فوری را از آنچه که فکر کنید دست‌یافتنی‌تر کرده است.

تضمین کیفیت چاپ کتاب فوری

چاپ و نشر فوری کتاب مانند آنچه ذکر شد دارای مراحل متعدد اجرایی و اداری می‌باشد که برای گذر از آن‌ها می‌بایست تجربه کافی را دارا بود و برای اطمینان از انجام کار تضمین داد، بنابراین انتخاب ناشر ماهر و مجرب مرحله بسیار حساسی برای مؤلف یا مترجم به شمار می‌رود که از افتادن در مسیر پر پیچ و خم اخذ مجوزهای متعدد و یا رفت و برگشت‌های مداوم در زمان ویراستاری و تصویرگری جلوگیری می‌کند. به‌عنوان یکی از معتبرترین انتشارات کشوری چاپ کتاب فوری با تضمین 100% ضمن حفظ کلیه حقوق مادی و معنوی کاربر را همواره اساس کار خود در طی این سال‌ها قرار داده‌ایم.

برای فشرده‌سازی مراحل چاپ کتاب و همچنین رعایت عوامل مؤثر در کاهش هزینه چاپ کتاب، سپردن سفارش چاپ کتاب به تیم حرفه‌ای انتشارات معتبر و قابل اعتماد راه‌حلی فوری و ارزان است. ولی نکته قابل توجه این است که درسته مؤسسات معتبر چاپ کتاب بازه زمانی و هزینه سفارش چاپ کتاب را به حداقل رساندند ولی نباید هیچ کاهش کیفیتی صورت گیرد و کیفیت سفارش چاپ کتاب را باید تضمین نمایند، تضمین صد درصدی کیفیت تمامی مراحل چاپ کتاب.

از ابتدای ثبت سفارش تا دریافت کتاب‌های چاپ شده، در تمامی مراحل کیفیت، بازه زمانی و هزینه را تضمین نمایند. پس نکته قابل توجه در انتخاب مؤسسه معتبر چاپ کتاب توجه به تضمین کیفیت چاپ کتاب از جانب مؤسسه می‌باشد. انتشارات کتیبه نوین در این زمینه تضمین کیفیت دارد.

ارزش علمی چاپ کتاب فوری

افرادی که قصد چاپ کتاب فوری را دارند باید به این موضوع دقت کنند که کتاب آنان برای چاپ چه پروسه‌ای را طی می‌کند. اگر کتاب چاپ شده تمامی مجوزهای لازم را به ترتیب دریافت کرده باشد آن کتاب دارای ارزش و اعتبار است. همچنین باید دقت نمود که در صورت چاپ سریع کتاب، کیفیت چاپ آن دارای مشکل نباشد. انتشارات کتیبه نوین تمامی توان خود را برای چاپ کتاب فوری و با کیفیت مناسب به کار خواهد گرفت به اضافه اینکه مراحل چاپ فوری کتاب مانند فرآیند عادی چاپ تمام مجوزها را خواهد گرفت و قابل استعلام نیز هستند.

مزایای چاپ فوری

چاپ فوری طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. براساس پیشرفت تکنولوژی کیفیت و سرعت آن روز به روز بالاتر می‌رود:

  • چاپ فوری برای افرادی مناسب است که در زمانی کوتاه کتاب خود را داشته باشند.
  • استادان و دانشجویانی که نیاز دارند در اسرع وقت کتاب خود را چاپ کنند.
  • افرادی که برای ارائه رمان و یا کتاب خود عجله دارند.
  • اگر زمان کمی دارید برای نمایشگاه و شرکت در سمینار می‌توانید از چاپ فوری استفاده کنید.
  • از چاپ کتاب فوری می‌توان جهت بهبود رزومه استفاده کرد.
  • در برخی موارد چاپ کتاب در مصاحبه کاری و پذیرش دکتری بسیار مؤثر است. پس در این مواقع بهترین گزینه چاپ کتاب فوری می‌باشد.

اهمیت چاپ فوری کتاب

چاپ فوری کتاب مهم است، چراکه زودتر از رقبا می‌توانید وارد بازار فروش به‌ویژه به‌عنوان اولین نسخه ترجمه شده شوید، زودتر می‌توانید برای مصاحبه دکتری آماده شوید، زودتر می‌توانید برای پذیرش از دانشگاه‌های خارج از کشور اقدام کنید و نهایتاً زودتر می‌توانید به افزایش اعتبار اجتماعی و ارتقای رتبه علمی خود کمک نمایید. بهترین کیفیت چاپ را در سریع‌ترین زمان با متعادل‌ترین هزینه چاپ کتاب فوری از ما بخواهید.

بهترین انتشارات چاپ فوری کتاب

انتشارات کتیبه نوین با مشاوره رایگان و ارائه فاکتور جهت تصمیم‌گیری به همراه سرعت و هزینه چاپ کتاب، شما عزیزان را در طی این سال‌ها از طرفداران ما ساخته، اما آنچه رمز ماندگاری این وفاداری بوده است کیفیت و دلسوزی‌های صادقانه‌ای است که به آن می‌بالیم. با امکان هماهنگی فرآیند چاپ کتاب فوری بصورت اینترنتی و چاپ فوری کتاب در کلیه زمینه‌ها بدون محدودیت به یکی از بهترین انتشاراتی تبدیل شده‌ایم که با افزایش مسئولیت هرروزه در جهت ارتقای خدماتمان می‌کوشیم.

هزینه چاپ کتاب فوری

با توجه به اینکه برای مراحل اصلی چاپ کتاب که شامل ویراستاری و طراحی جلد و صفحه‌آرایی و… می‌باشد باید زمان گذاشت و سطحی نمی‌توان رد شد و باید دقیق انجام داد، ولی زمانی که شما درخواست دارید، کارشناسان ما تمام وقت خودشان را می‌گذارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش شما را آماده کنند تا برای مجوز آماده شود، به همین خاطر هزینه‌ای مازاد از شما دریافت می‌شود.

جهت کسب اطلاعات به‌روز با ما تماس بگیرید.

برچسب‌ها:

چاپ کتاب در زمان کم

سریع‌ترین انتشارات

فوریت در چاپ کتاب

زودترین زمان چاپ کتاب

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.