مدیریت: دکتر داودی 09172203400

انتشارات کتیبه نوین

چاپ کتاب‌های ادبیات، شعر و رمان

چاپ کتاب‌های ادبیات، شعر و رمان

چاپ کتاب‌های ادبیات، شعر و رمان

چاپ کتاب‌های ادبیات

ادبیات یکی از گونه‌های هنر است و کلمات، مصالح و موادی هستند که شاعر و نویسنده با بهره‌گیری از عواطف و تخیلات خویش آن‌ها را به کار می‌گیرد و اثری ادبی و هنری پدید می‌آورد.
در آثار ادبی، نویسنده می‌کوشد اندیشه‌ها و عواطف خویش را در قالب مناسب‌ترین و زیباترین جملات و عبارات بیان کند. این آثار همان گفته‌ها و نوشته‌هایی هستند که مردم در طول تاریخ آن‌ها را شایسته‌ی نگهداری می‌دانند و از خواندن و شنیدنشان لذت می‌برند.

فرهنگ درخشان ما جلوه‌گاه آثار ادبی بسیاری مانند شاهنامه، تاریخ بیهقی، مثنوی مولوی، بوستان و گلستان سعدی، غزلیات حافظ و… است که در شمار غنی‌ترین و شیواترین آثار ادبی جهان قرار دارند.

ادبیات فارسی شامل آثار گفتاری و نوشتاری به فارسی و یکی از کهن‌ترین ادبیات‌های جهان است. سن این ادبیات به دو و نیم هزاره می‌رسد. سرچشمه‌های آن در ایران بزرگ، شامل ایران، عراق، افغانستان، قفقاز، ترکیه و مناطقی از آسیای میانه (همچون تاجیکستان و ازبکستان) و جنوب آسیا قرار دارند که فارسی‌زبان بومی یا رسمی آن‌ها بوده است.

برای نمونه، مولوی، یکی از محبوب‌ترین شاعران فارسی، در بلخ (در افغانستان امروزی) یا وخش (در تاجیکستان امروزی) زاده شد و در قونیه (در ترکیه امروزی) در گذشت. غزنویان مناطق بزرگی را در مرکز و جنوب آسیا فتح کردند و فارسی را به‌عنوان زبان درباری خود برگزیدند؛ بنابراین ادبیات فارسی افزون بر ایران، متعلق به بین‌النهرین، جمهوری آذربایجان، و قفقاز، ترکیه، پاکستان، بنگلادش، هند، تاجیکستان و دیگر بخش‌های آسیای میانه است.

 ادبیات فارسی به‌عنوان یکی از ادبیات بزرگ بشریت توصیف شده است و گوته از آن به‌عنوان یکی از چهار رکن اصلی ادبیات جهان یاد می‌کند.

ریشه ادبیات فارسی در آثار برجای مانده از پارسی میانه و باستان است که قدمت دومی به ۵۲۲ سال پیش از میلاد مسیح و سنگ‌نبشته بیستون بازمی‌گردد.

 شاعران فارسی همانند فردوسی، سعدی، حافظ، عطار، نظامی، مولوی، و خیام در جهان شناخته شده و بر ادبیات بسیاری از کشورها تأثیر گذاشته‌اند.

در میان چهره‌های شناخته‌شده ادبیات معاصر فارسی می‌توان به صادق هدایت، محمدعلی جمال‌زاده، هوشنگ گلشیری و جلال آل احمد در ادبیات داستانی و شهریار، نیما یوشیج، احمد شاملو، مهدی اخوان ثالث و سهراب سپهری در شعر اشاره کرد.

نثر فارسی به چهار دسته مرسل (ساده)، مسجع (آهنگین)، مصنوع (متکلف) و محاوره‌ای (گفتاری) تقسیم می‌شود. چهارمقاله اثر نظامی عروضی سمرقندی و جوامع الحکایات و لوامع الروایات اثر محمد عوفی از پرآوازه‌ترین نثرهای فارسی هستند. قابوس‌نامه اثر عنصرالمعالی کیکاووس زیاری، سیاست‌نامه اثر خواجه نظام‌الملک طوسی و کلیله و دمنه اثر نصرالله منشی نیز از دیگر نثرهای شناخته‌شده فارسی هستند.

در همه‌ی شاخه‌های دانش و هنر، دسته‌بندی و تقسیم به انواع، برای آسان‌تر شدن شناخت و فراگیری سریع‌تر لازم است. برای شناخت و سنجش آثار ادبی نیز این کار ضرورت دارد.، گذشتگان ما آثار ادبی را به‌طور عمده، براساس صورت و شکل ظاهری تقسیم‌بندی می‌کردند.

دسته‌بندی و نام‌گذاری آثار نثر فارسی نیز بر پایه‌ی شیوه‌ی نگارش آن‌ها بوده است؛ مانند نثر ساده و مسجع و….
در ادبیات جهان، آثار ادبی براساس اندیشه و محتوا به چهار نوع حماسی، غنایی، نمایشی و تعلیمی تقسیم‌بندی شده است.

کتاب‌های ادبیات چاپ شده را مشاهده فرمایید.

چاپ کتاب‌های شعر

اشعار شاعران برای این‌که ماندگار باشد می‌بایست چاپ شود،

شاید تصور کنید که چاپ کتاب شعر کار آسانی نیست و مراحلی سخت و دشواری را در پیش دارد اما لازم است که بدانید مانند سایر کتاب‌های دیگر، برای انتشار کتاب در این حوزه به کارشناسانی نیاز می‌باشد که شما را با روش‌های چاپ کتاب شعر آشنا کرده و این مسیر پیچیده را برایتان آسان و هموار کنند،

برای این منظور به افرادی که دارای  طبع شعر گفتن هستند و تمایل دارند اشعارشان را چاپ کنند و از این طریق در اختیار عموم مردم قرار دهند پیشنهاد می‌کنیم که این کار را به انتشارات کتیبه نوین بسپارند و با این انتشارات در این زمینه مشاوره کنند.

انتشارات کتیبه نوین آماده چاپ کتاب شعر متقاضیان عزیز می‌باشد.

بسیاری از افراد با استفاده از ذوق و قریحه و استعداد در سرودن شعر و اخذ بازخوردهای مثبت از اطرافیان آن‌ها را بر آن می‌دارد که آثار خود را از طریق مجاری قانونی به چاپ برسانند. واقعیت این است که چاپ آثار هنری مزیت‌های گوناگونی دارد.

اولین مزیت آن است که افراد با چاپ کتاب شعر خود مالکیت مادی و معنوی خود را به آن اثر احراز می‌دارند. بارها دیده شده است که برخی افراد سودجو با به دست آوردن آثار هنری فرد دیگر اقدام به چاپ آن‌ها به نام خود می‌کنند که بدین سبب حاصل تلاش سال‌های متمادی شخص دیگر را تصاحب می‌کنند.

دومین مزیت چاپ آثار هنری آن است که افراد بسیاری با دیدن آن‌ها می‌توانند بازخوردهای بسیار دقیق و تخصصی را به نگارنده ارائه کنند که می‌تواند در بالا رفتن کیفیت این آثار بسیار کمک‌کننده باشد.

سومین امتیاز چاپ آثار هنری، کسب شهرت و شناخته شدن است. یقیناً وقتی شعری سروده می‌شود صرفاً خود شاعر و یا در بهترین حالت چند تن از اطرافیان با اشعار آشنا می‌شوند و به آن‌ها گوش می‌دهند. درصورتی‌که اگر این آثار چاپ شود و مورد پذیرش و تأیید مخاطبان قرار گیرد، شهرت و معروفیت فرد مؤلف بیشتر از پیش خواهد بود. این مزیت‌ها و ده‌ها مزیت دیگر باعث می‌شود که چاپ آثار هنری اهمیت و ارزش بیشتری پیدا کند.

کتاب‌های شعر چاپ شده را مشاهده فرمایید.

چاپ کتاب‌های رمان و داستان

انتشارات کتیبه نوین چاپ کتاب‌های رمان و داستان را با بالاترین کیفیت به انجام می‌رساند.

این دسته از کتاب‌ها در دسته پرطرفدارترین کتاب‌های غیردرسی می‌باشند که همه رده‌های سنی به نحوی از آنان بهره می‌برند.

این کتاب‌ها به خاطر تیراژ بالای چاپ و پخش گسترده‌شان، در بین کتاب‌فروشی‌های زیادی توزیع می‌شوند و فروش بالایی دارند. بنابراین از نظر مالی برای نویسنده برآورد خوبی دارند.

بسیاری از نویسندگان جوان هستند که صاحب آثار بسیار پرفروش و پرطرفداری هستند. اما در مقابل بسیاری از نویسندگان با وجود استعداد فراوان و دست‌نوشته‌های بسیار عالی، هنوز آثار خود را به چاپ نرسانند و چاپ کتاب را رؤیایی بسیار دست‌نیافتنی می‌دانند، حال آن‌که چاپ کتاب رمان و داستان بسیار ساده انجام می‌گیرد و تنها لازم است که فرد آن را به ناشرین معتبر و باتجربه بسپارد تا فروش به‌خوبی صورت بگیرد و نویسنده از نظر مالی متضرر نشود.

کتاب‌های رمان و داستان چاپ شده را مشاهده فرمایید.

حیطه چاپ کتاب‌های ادبیات، شعر و رمان در انتشارات کتیبه نوین به شرح زیر می‌باشد:

  • چاپ کتاب ادبیات

  • چاپ کتاب شعر

  • چاپ کتاب شعر کودک

  • چاپ کتاب شعر نو

  • چاپ کتاب رمان اجتماعی

  • چاپ کتاب رمان احساساتی

  • چاپ کتاب رمان پلیسی (جنایی)

  • چاپ کتاب رمان تاریخی

  • چاپ کتاب رمان فانتزی

  • چاپ کتاب رمان علمی تخیلی

  • چاپ داستان‌های کوتاه و بلند

کتاب‌های چاپ شده ادبیات، شعر و رمان را مشاهده فرمایید.

نکته: جهت کسب اطلاعات بیشتر، منوی چاپ کتاب در انتشارات کتیبه نوین را مطالعه فرمایید.

مراحل انتشارات و چاپ کتاب‌های ادبیات، شعر و رمان

1. تایپ تخصصی کتاب اطلاعات بیشتر

2. ویراستاری کتاب اطلاعات بیشتر

3. صفحه‌آرایی کتاب اطلاعات بیشتر

4. اخذ شابک یا ISBN اطلاعات بیشتر

5. طراحی جلد کتاب اطلاعات بیشتر

6. اخذ فیپا اطلاعات بیشتر

7. اخذ مجوز چاپ و نشر کتاب اطلاعات بیشتر

8. اخذ مجوز طرح جلد کتاب اطلاعات بیشتر

9. لیتوگرافی کتاب (مخصوص چاپ افست) اطلاعات بیشتر

10. چاپ کتاب و انواع آن

الف. چاپ دیجیتال کتاب (چاپ کتاب در تیراژ پایین) اطلاعات بیشتر

ب. چاپ افست کتاب (چاپ کتاب در تیراژ بالا) اطلاعات بیشتر

10. صحافی کتاب اطلاعات بیشتر

11. اعلام وصول و ثبت کتاب در خانه کتاب اطلاعات بیشتر

نکته: جهت کسب اطلاعات بیشتر منوی مراحل انتشارات و چاپ کتاب‌ را مشاهده فرمایید.

چاپ کتاب‌های ادبیات، شعر و رمان در تیراژ پایین و حداقل تعداد

این انتشارات جهت رفاه نویسندگان چاپ در تیراژ محدود را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

لازم به ذکر است که در چاپ تعداد محدود کلیه مراحل چاپ و نشر کتاب طی خواهد شد اما در نهایت تعداد کتاب‌های چاپ شده جهت کاهش هزینه‌های نویسندگان محدود چاپ می‌شود.

حداقل تیراژ چاپ در چاپ کتاب در تیراژ پایین، 10 جلد است. شما با چاپ تنها 10 جلد می‌توانید به عنوان نویسنده نام‌تان را در کتابخانه ملی ثبت کرده و از تمام مزایای چاپ کتاب و حقوق مادی و معنوی آن بهره ببرید.

مدت زمان فرآیند انتشارات و چاپ کتاب‌های ادبیات، شعر و رمان

مدت زمان انجام کل فرآیند انتشارات و چاپ کتاب‌های ادبیات، شعر و رمان 40 الی 50 روز می‌باشد.

نکته: جهت کسب اطلاعات بیشتر منوی مدت زمان فرآیند انتشارات و چاپ کتاب‌ را مشاهده فرمایید.

چاپ فوری کتاب‌های ادبیات، شعر و رمان در کمترین زمان

در صورت درخواست صاحب اثر انتشارات کتیبه نوین با داشتن تیم‌های حرفه‌ای این توانایی را دارد که در مدت زمانی کمتر از زمان اعلام شده کتاب را چاپ کند، بدون اینکه از کیفیت کار کاسته شود. به‌طوری‌که تمامی مراحل با دقت انجام می‌شود و در نهایت کتاب قابل استعلام خواهد بود.

چاپ فوری کتاب یعنی کلیه مراحل اداری و اجرایی چاپ کتاب در هر تیراژ و صفحه، بسیار سریع‌تر از روال معمولی اما با همان کیفیت و قیمت انجام شود تا بتوانید بدون دغدغه از امتیازات چاپ کتاب حتی در محدودترین زمان ممکن بهره‌مند گردید.

چاپ فوری کتاب و اخذ کلیه مجوزهای چاپ کتاب در سریع‌ترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن با قیمتی که همواره بی‌رقیب بوده است از طریق انتشارات کتیبه نوین ممکن شده است.

هزینه مراحل انتشارات و چاپ کتاب‌های ادبیات، شعر و رمان

از آنجا که هزینه‌ مراحل انتشارات و چاپ کتاب به‌روز محاسبه می‌گردد جهت کسب اطلاع از هزینه‌ها به منوی هزینه‌ مراحل انتشارات و چاپ کتاب مراجعه فرمایید.

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.