مدیریت: دکتر داودی 09172203400

انتشارات کتیبه نوین

چاپ کتاب‌های دفاع مقدس

چاپ کتاب‌های دفاع مقدس

چاپ کتاب‌های دفاع مقدس

در جنگ عراق با ایران، عراق آغازگر جنگ بود و در روز ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ با حمله سراسری از طریق هوایی، زمینی و دریایی به مرزها و شهرهای ایران عملاً به یک جنگ تمام‌عیار دست زد.

صدام حسین رئیس‌جمهور وقت عراق نیز در روز ۲۶ شهریور ۱۳۵۹ در مجلس نمایندگان عراق اعلام کرد که عراق به‌صورت یک‌جانبه و برخلاف توافق، قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر را لغو و برای بازپس‌گیری مناطقی که ایران از عراق اشغال کرده است اقدام می‌کند.

شاید برای نسل جدید صحبت در مورد دفاع مقدس و اینکه جنگ تحمیلی ما چه تفاوت‌هایی با جنگ‌های دیگر داشت و سخن گفتن از شهدا و جانبازان دفاع مقدس کمی دشوارتر باشد اما آشنا شدن این نسل با آرمان‌های شهدا و اهمیت جهاد و مظلومیت ما در جنگ علیه تمام دنیا چیزهای مهمی در آینده را به آن‌ها خواهد آموخت.

رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، مخلصانه از میهن اسلامی دفاع کردند و امنیت، اقتدار و صلابت امروز، مرهون زحمات این قشر ایثارگر است.

قدرت دفاعی ایران بیمه خون شهدا و حماسه رزمندگان اسلام در طول هشت سال رشادت و دلاوری است.

دفاع جانانه و مبتنی بر تفکر اسلامی و انقلابی ملت قهرمان ایران در دفاع مقدس نه تنها دستاوردی برای رژیم بعثی و حامیان او نداشت بلکه از این مرزوبوم کشوری مقتدر ساخت که به‌عنوان کانون صدور انقلاب و بیداری اسلامی در جهان مطرح شد.

رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در حساس‌ترین دوران تاریخ با قامتی بر بلندای ابدیت، گام‌های استواری در راه حقیقت‌خواهی گذاشتند. تلاش‌های ایثارگران سبب شد تا آرمان حقیقت‌خواهی و عدالت‌خواهی تبلور پیدا کند. خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران زینب گونه در مقابل تمام مشکلات ایستادگی کردند تا بتوانند مقاومت را به‌صورت زنده به نمایش بگذارند.

امروز جوانان ما تشنه آگاهی از آرمان‌های دلاوران دفاع مقدس‌اند و باید با برنامه‌ریزی مناسب در جهت انتقال این ارزش‌ها به جوانان تلاش کنیم. ایران اسلامی به مدت هشت سال از حیثیت، ناموس، دین و انقلاب دفاع کرد و چنین دفاعی مقدس است.

همه مسئولان و ملت مدیون ایثار و فداکاری حماسه‌آفرینان دفاع مقدس و صبر و پایداری خانواده‌های معظم شهدا هستند بنابراین، یاد شهدا باید همواره در جامعه زنده باشد زیرا راه شهیدان راه رسیدن به آرمان‌های اسلامی، عزت و عدالت برای ملت ایران است.

ایمان، عزم راسخ الهی، کار برای خدا و احساس سربازی دین خدا ابزارهای اقتدار و عزت کنونی ملت ماست و حفظ ارزش‌ها برای ملت ما یک اصل مبنایی است. زنده نگه داشتن حرکت تاریخی و حماسی عشق آموختگان مکتب سرخ حسینی و فرزندان شجاع و غیور امام خمینی (ره) و استقامت و پایداری اعجازآمیز آنان، بر تمام فعالان عرصه فرهنگ این مرزوبوم واجب و امری الزام‌آور است.

باید حمایت‌های لازم از خدمتگزارانی که در جهت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا فعالیت می‌کنند، صورت گیرد.

هفته دفاع مقدس فرصتی است که پرونده این حماسه درخشان و افتخارآمیز مورد بازخوانی قرار گیرد تا همگان بدانند که با تفکر اسلامی، انقلابی و روحیه جهادی می‌توان هر تجاوز و سلطه گری را شکست داد. دفاع مقدس یکی از عوامل اصلی صدور انقلاب و بیداری اسلامی در بین ملت‌ها است. اقتدار و توانمندی ایران اسلامی، الگوی موفق برای مقابله با تهدید و تجاوز کشورهای بیگانه است.

این رویداد بزرگ تاریخ نشانه ایمان و اراده خلل‌ناپذیر ملت و اسطوره‌ای به‌یادماندنی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

صحنه افتخارآمیز هشت سال دفاع مقدس روایت فداکاری و مجاهدت امتی است دشمن‌ستیز، که با الهام از مکتب انسان‌ساز اسلام و یا بهره جستن از فرامین ذات اقدس الهی در منشور عدالت‌گستری و ظلم‌ستیزی از بذل جان و مال دریغ نکردند و با حماسه حضور به‌یادماندنی در میادین نبرد با الهام از قیام سرخ نهضت عاشورا و بدون هیچ‌گونه چشمداشتی، نهال نورسیده انقلاب اسلامی را با نثار خون پاک خود آبیاری کردند.

و دشمن زبون که با تکیه بر سلاح بی‌صلاح، کره خاکی را جولانگاه خود ساخته و هر روز در گوشه‌ای از این عالم، ملل مظلوم رنج‌دیده و مسلمان جهان را با امکانات پیشرفته نظامی هدف قرار داده، اسلام ناب محمدی را در معرض هجمه‌ای همه‌جانبه قرار داده حتی اندیشه نزدیک شدن به این آب و خاک را به ذهن استیلا طلب خود راه ندهد و با تأمل به دوران سالیان نه‌چندان دور دفاع مقدس، همواره ملت مسلمان ایران اسلامی و قوای مسلح آن را به منزله سدی پولادین و دژی استوار در برابر مصالح خود بینند.

پاسداری از ارزش‌های شهدا و رزمندگان اسلام و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان و آینده کشور، ضروری است. با توجه به توطئه‌های دشمنان اسلام برای ضربه زدن به کشور و ایجاد حس بی‌اعتمادی در بین مردم به‌ویژه نسل جوان، بیان تلاش‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی و تبیین فرهنگ ایثار و شجاعت باید در اولویت کاری مسئولان امر قرار گیرد.

پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و تکریم شخصیت‌هایی که در شکل‌گیری این ارزش‌ها نقش داشتند وظیفه همگانی است و همه باید به این وظیفه عمل کنیم.

ایثارگری‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس در کنار بزرگواری و حمایت همه مردم عزیز کشورمان باید به میراثی ماندگار برای آیندگان تبدیل شود.

اما فرهنگ دفاع مقدس آن‌گونه که باید در بین نسل جوان و ملت اشاعه داشته باشد، کمرنگ است. مسئولین، دولت و نهادهای ذی‌ربط باید به فرهنگ‌سازی اصولی و ریشه‌ای در این مورد بپردازند. ارزش‌های دفاع مقدس مقوله‌ای است که باید به آن پرداخته شود تا همگان از اهداف و ارزش‌های والای آن مطلع شوند.

ما هم به نوبه خود در انتشارات کتیبه نوین قصد داریم با نگارش، جمع‌آوری و باز نشر دفاع مقدس و جنگ تحمیلی گامی در جهت آشنایی نسل جدید با سال‌های دفاع مقدس و سختی‌های آن و اهمیت دفاع از کشور در هنگام جنگ، برداشته باشیم. امیدوارم مفید واقع شود.

حیطه چاپ کتاب‌های دفاع مقدس در انتشارات کتیبه نوین به شرح زیر می‌باشد:

  • چاپ کتاب‌های خاطرات جبهه و جنگ

  • چاپ کتاب‌های معرفی شهیدان

  • چاپ کتاب‌های معرفی جانبازان و ایثارگران

  • چاپ کتاب‌های دلاوری‌های جبهه و جنگ

  • چاپ کتاب‌های جنگ تحمیلی

  • چاپ کتاب‌های مستند جبهه و جنگ

کتاب‌های چاپ شده دفاع مقدس را مشاهده فرمایید.

نکته: جهت کسب اطلاعات بیشتر، منوی چاپ کتاب در انتشارات کتیبه نوین را مطالعه فرمایید.

مراحل انتشارات و چاپ کتاب‌های دفاع مقدس

1. تایپ تخصصی کتاب اطلاعات بیشتر

2. ویراستاری کتاب اطلاعات بیشتر

3. صفحه‌آرایی کتاب اطلاعات بیشتر

4. اخذ شابک یا ISBN اطلاعات بیشتر

5. طراحی جلد کتاب اطلاعات بیشتر

6. اخذ فیپا اطلاعات بیشتر

7. اخذ مجوز چاپ و نشر کتاب اطلاعات بیشتر

8. اخذ مجوز طرح جلد کتاب اطلاعات بیشتر

9. لیتوگرافی کتاب (مخصوص چاپ افست) اطلاعات بیشتر

10. چاپ کتاب و انواع آن

الف. چاپ دیجیتال کتاب (چاپ کتاب در تیراژ پایین) اطلاعات بیشتر

ب. چاپ افست کتاب (چاپ کتاب در تیراژ بالا) اطلاعات بیشتر

10. صحافی کتاب اطلاعات بیشتر

11. اعلام وصول و ثبت کتاب در خانه کتاب اطلاعات بیشتر

نکته: جهت کسب اطلاعات بیشتر منوی مراحل انتشارات و چاپ کتاب‌ را مشاهده فرمایید.

چاپ کتاب‌های دفاع مقدس در تیراژ پایین و حداقل تعداد

این انتشارات جهت رفاه نویسندگان چاپ در تیراژ محدود را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

لازم به ذکر است که در چاپ تعداد محدود کلیه مراحل چاپ و نشر کتاب طی خواهد شد اما در نهایت تعداد کتاب‌های چاپ شده جهت کاهش هزینه‌های نویسندگان محدود چاپ می‌شود.

حداقل تیراژ چاپ در چاپ کتاب در تیراژ پایین، 10 جلد است. شما با چاپ تنها 10 جلد می‌توانید به عنوان نویسنده نام‌تان را در کتابخانه ملی ثبت کرده و از تمام مزایای چاپ کتاب و حقوق مادی و معنوی آن بهره ببرید.

مدت زمان فرآیند انتشارات و چاپ کتاب‌های دفاع مقدس

مدت زمان انجام کل فرآیند انتشارات و چاپ کتاب‌های دفاع مقدس 30 الی 40 روز می‌باشد.

نکته: جهت کسب اطلاعات بیشتر منوی مدت زمان فرآیند انتشارات و چاپ کتاب‌ را مشاهده فرمایید.

چاپ فوری کتاب‌های دفاع مقدس در کمترین زمان

در صورت درخواست صاحب اثر انتشارات کتیبه نوین با داشتن تیم‌های حرفه‌ای این توانایی را دارد که در مدت زمانی کمتر از زمان اعلام شده کتاب را چاپ کند، بدون اینکه از کیفیت کار کاسته شود. به‌طوری‌که تمامی مراحل با دقت انجام می‌شود و در نهایت کتاب قابل استعلام خواهد بود.

چاپ فوری کتاب یعنی کلیه مراحل اداری و اجرایی چاپ کتاب در هر تیراژ و صفحه، بسیار سریع‌تر از روال معمولی اما با همان کیفیت و قیمت انجام شود تا بتوانید بدون دغدغه از امتیازات چاپ کتاب حتی در محدودترین زمان ممکن بهره‌مند گردید.

چاپ فوری کتاب و اخذ کلیه مجوزهای چاپ کتاب در سریع‌ترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن با قیمتی که همواره بی‌رقیب بوده است از طریق انتشارات کتیبه نوین ممکن شده است.

هزینه مراحل انتشارات و چاپ کتاب‌های دفاع مقدس

از آنجا که هزینه‌ مراحل انتشارات و چاپ کتاب به‌روز محاسبه می‌گردد جهت کسب اطلاع از هزینه‌ها به منوی هزینه‌ مراحل انتشارات و چاپ کتاب مراجعه فرمایید.

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.