مدیریت: دکتر داودی 09172203400

انتشارات کتیبه نوین

چاپ کتاب‌های دینی و مذهبی

چاپ کتاب‌های دینی و مذهبی

چاپ کتاب‌های دینی و مذهبی

کتاب‌های دینی و مذهبی در ایران طرفداران بسیار زیادی دارند و چاپ کتاب مذهبی بخش مهمی از خدمات چاپخانه‌ها را تشکیل می‌دهد.

هر ساله کتاب‌های مذهبی متعددی به چاپ می‌رسند و در بسیاری از مواقع، در زمره کتاب‌های پر فروش قرار می‌گیرند.

مخاطب این کتاب‌ها، طیف‌های سنی مختلفی را شامل می‌شوند.

قصه‌های قرآنی برای خردسالان و نوجوان‌ها، کتاب‌هایی درباره رابطه با خدا و تعبیر و تفسیر سوره‌های قرآنی نیز مخاطبان زیادی در رده‌های سنی مختلف دارند. ما نیز در انتشارات کتیبه نوین، افتخار ارائه خدمات چاپ کتاب مذهبی با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را داریم.

چاپ کتاب و همچنین چاپ کتاب مذهبی مراحل مختلفی را در بر می‌گیرد.

نویسنده‌هایی که سابقه انتشار کتاب مذهبی را دارند تا حدودی در خصوص مراحل آن آگاهی دارند. اما برای نویسنده‌های تازه‌کار همه مسائل مربوط به چاپ کتاب مذهبی تازگی دارد. این مطلب نیز بیشتر در جهت آگاهی بخشیدن به نویسنده‌های پرشوری است که به تازگی قدم در این عرصه نهاده‌اند.

اولین مرحله برای اقدام به چاپ کتاب مذهبی یافتن ناشر است.

ناشری که برای چاپ کتاب مذهبی انتخاب می‌کنید باید با زمینه انتشار کتاب مذهبی آشنایی داشته باشد. چرا که ممکن است به‌صورت ناخواسته خطاهایی غیرقابل جبران به بار بیاید.

برای مثال ممکن است به یکی از انتشارات معروف برای انتشار کتاب مذهبی مراجعه کنید، اما این مرکز در زمینه چگونگی طراحی کتب مذهبی اطلاعی نداشته و نیز قادر به راهنمایی صحیح نباشد. از این‌رو برای انتخاب ناشر در ابتدا اصل تجربه و سوابق کاری را مدنظر قرار دهید.

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توان به یک مرکز انتشاراتی خوب نسبت داد سرعت در چاپ کتاب مذهبی است.

ناشری که بتواند سریع‌ترین سرویس‌های انتشار کتاب مذهبی را با سرعتی بالا ارائه دهد، مورد توجه نویسندگان مختلف قرار می‌گیرد. البته انتشار کتاب مذهبی به‌صورت فوری باید با حفظ کیفیت صورت گیرد. عدم توجه به کیفیت چاپ کتاب به موفقیت آن در زمینه فروش و تقاضا ضربه خواهد زد.

از دیگر وظایف ناشر می‌توان به دریافت انواع مجوزها برای چاپ کتاب مذهبی اشاره نمود. دریافت مجوز یکی از مراحل حیاتی انتشار کتاب مذهبی است. چنانچه مجموعه انتشاراتی مورد نظر به مراحل دریافت مجوز انتشار کتاب مذهبی واقف باشد، با کمترین هزینه و صرف کمترین زمان قادر به اخذ آن خواهد بود.

چاپ کتب مختلف در زمینه‌های متنوع قوانین مخصوص به خود را دارد. در این مبحث چاپ کتاب مذهبی نیز از این قاعده مستثنی نیست. به عبارتی انتشار و چاپ کتاب مذهبی قوانین خاصی دارد که هم باید توسط ناشر و هم باید توسط نویسنده رعایت شوند.

مورد بعدی مربوط به طراحی جلد و صفحه‌آرایی کتاب‌های مذهبی است. کتاب‌های مذهبی باید با توجه به اصول و قوانین چاپ کتاب مذهبی طراحی شده و انتشار یابند. به عبارتی در طراحی جلد و صفحه‌آرایی کتب مذهبی، اصالت کتاب باید حفظ شود.

همچنین باید به نحوی باشد که علاقه طرفداران به کتب مذهبی را برانگیزد. برای طرفداران کتب مذهبی چگونگی طراحی جلد و صفحه‌آرایی آن اهمیت بالایی دارد.

انتشار و چاپ کتاب مذهبی در زمینه انتخاب فونت نیز محدودیت دارد. فونتی که برای چاپ کتاب مذهبی انتخاب می‌کنید باید در شان مطالب کتاب باشد. استفاده از فونت‌های فانتزی برای انتشار و انتشار کتاب مذهبی توصیه نمی‌شود. البته استفاده از فونت‌های فانتزی برای چاپ کتاب کودک و نوجوان بلامانع است.

اقدام به چاپ کتاب در زمینه‌های مختلف در ابتدا نیازمند دریافت مشاوره است. دریافت مشاوره در مبحث چاپ کتاب مذهبی نیز برقرار است. نویسنده‌ای که سال‌هاست برای جمع‌آوری کتابش صبر کرده است، باید چندی را نیز برای دریافت مشاوره در زمینه چگونگی چاپ آن صرف کند. تنها در این صورت است می‌توان درصد موفقیت کتاب را حدس زد.

در جلساتی که برای دریافت مشاوره چاپ کتاب مذهبی برگزار می‌شود امکان بررسی مباحث مختلف، امکان‌پذیر است. برای مثال می‌توان در مورد آیتم‌هایی مانند هزینه انتشار کتاب مذهبی، چگونگی انتشار کتاب مذهبی، محدودیت‌های انتشار کتاب مذهبی، ژانرهای انتشار کتاب مذهبی، قوانین انتشار کتاب مذهبی و مدت زمان انتشار کتاب مذهبی و… صحبت نمود.

چاپ کتاب مذهبی یکی از خدمات چاپ کتاب در انتشارات کتیبه نوین است که علاوه بر بُعد فرهنگی، یک بُعد معنوی نیز دارد. اگر طرفدار خواندن کتاب‌های مذهبی و یا مؤلف یکی از این کتاب‌ها هستید، قطعاً نحوه چاپ کتاب‌های مذهبی و کیفیت آن برای شما اهمیت خیلی زیادی دارد.

فرآیند چاپ کتاب مذهبی باید به دقت و توسط افراد کاملاً حرفه‌ای و معتقد انجام شود. ما در انتشارات کتیبه نوین، سال‌ها است که در حوزه چاپ کتاب‌های مذهبی فعالیت داریم. کارشناسان و تکنسین‌های حرفه‌ای انتشارات کتیبه نوین، از ابتدا تا انتهای فرآیند چاپ در کنار شما خواهند بود و مشاوره‌های لازم در مورد فرآیندهای مختلف چاپ کتاب‌های مذهبی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

حیطه چاپ کتاب‌های دینی و مذهبی در انتشارات کتیبه نوین به شرح زیر می‌باشد:

  • چاپ کتاب در زمینه زندگینامه پیامبران و امامان (ع)

  • داستان‌های قرآنی

  • کتاب‌های تفسیر

  • کتابچه‌های دعا

  • چاپ کتاب داستان‌های کوتاه مذهبی برای نوجوانان و کودکان

کتاب‌های چاپ شده دینی و مذهبی را مشاهده فرمایید.

نکته: جهت کسب اطلاعات بیشتر، منوی چاپ کتاب در انتشارات کتیبه نوین را مطالعه فرمایید.

مراحل انتشارات و چاپ کتاب‌های دینی و مذهبی

1. تایپ تخصصی کتاب اطلاعات بیشتر

2. ویراستاری کتاب اطلاعات بیشتر

3. صفحه‌آرایی کتاب اطلاعات بیشتر

4. اخذ شابک یا ISBN اطلاعات بیشتر

5. طراحی جلد کتاب اطلاعات بیشتر

6. اخذ فیپا اطلاعات بیشتر

7. اخذ مجوز چاپ و نشر کتاب اطلاعات بیشتر

8. اخذ مجوز طرح جلد کتاب اطلاعات بیشتر

9. لیتوگرافی کتاب (مخصوص چاپ افست) اطلاعات بیشتر

10. چاپ کتاب و انواع آن

الف. چاپ دیجیتال کتاب (چاپ کتاب در تیراژ پایین) اطلاعات بیشتر

ب. چاپ افست کتاب (چاپ کتاب در تیراژ بالا) اطلاعات بیشتر

10. صحافی کتاب اطلاعات بیشتر

11. اعلام وصول و ثبت کتاب در خانه کتاب اطلاعات بیشتر

نکته: جهت کسب اطلاعات بیشتر منوی مراحل انتشارات و چاپ کتاب‌ را مشاهده فرمایید.

چاپ کتاب‌های دینی و مذهبی در تیراژ پایین و حداقل تعداد

این انتشارات جهت رفاه نویسندگان چاپ در تیراژ محدود را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

لازم به ذکر است که در چاپ تعداد محدود کلیه مراحل چاپ و نشر کتاب طی خواهد شد اما در نهایت تعداد کتاب‌های چاپ شده جهت کاهش هزینه‌های نویسندگان محدود چاپ می‌شود.

حداقل تیراژ چاپ در چاپ کتاب در تیراژ پایین، 10 جلد است. شما با چاپ تنها 10 جلد می‌توانید به عنوان نویسنده نام‌تان را در کتابخانه ملی ثبت کرده و از تمام مزایای چاپ کتاب و حقوق مادی و معنوی آن بهره ببرید.

مدت زمان فرآیند انتشارات و چاپ کتاب‌های دینی و مذهبی

مدت زمان انجام کل فرآیند انتشارات و چاپ کتاب‌های دینی و مذهبی 30 الی 40 روز می‌باشد.

نکته: جهت کسب اطلاعات بیشتر منوی مدت زمان فرآیند انتشارات و چاپ کتاب‌ را مشاهده فرمایید.

چاپ فوری کتاب‌های دینی و مذهبی در کمترین زمان

در صورت درخواست صاحب اثر انتشارات کتیبه نوین با داشتن تیم‌های حرفه‌ای این توانایی را دارد که در مدت زمانی کمتر از زمان اعلام شده کتاب را چاپ کند، بدون اینکه از کیفیت کار کاسته شود. به‌طوری‌که تمامی مراحل با دقت انجام می‌شود و در نهایت کتاب قابل استعلام خواهد بود.

چاپ فوری کتاب یعنی کلیه مراحل اداری و اجرایی چاپ کتاب در هر تیراژ و صفحه، بسیار سریع‌تر از روال معمولی اما با همان کیفیت و قیمت انجام شود تا بتوانید بدون دغدغه از امتیازات چاپ کتاب حتی در محدودترین زمان ممکن بهره‌مند گردید.

چاپ فوری کتاب و اخذ کلیه مجوزهای چاپ کتاب در سریع‌ترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن با قیمتی که همواره بی‌رقیب بوده است از طریق انتشارات کتیبه نوین ممکن شده است.

هزینه مراحل انتشارات و چاپ کتاب‌های دینی و مذهبی

از آنجا که هزینه‌ مراحل انتشارات و چاپ کتاب به‌روز محاسبه می‌گردد جهت کسب اطلاع از هزینه‌ها به منوی هزینه‌ مراحل انتشارات و چاپ کتاب مراجعه فرمایید.

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.