مدیریت: دکتر داودی 09172203400

انتشارات کتیبه نوین

چاپ کتاب‌های کودک و نوجوان

چاپ کتاب‌های کودک و نوجوان

چاپ کتاب کودک و نوجوان

یکی دیگر از حیطه‌های چاپ کتاب در انتشارات کتیبه نوین، چاپ کتاب کودک و نوجوان می‌باشد.

بی‌شک مهم‌ترین بخش تولید آثار کتابی و چاپی را می‌توان تولید در حیطه کودکان و نوجوانان دانست.

اهمیت و ارزش کار در حیطه کودک و نوجوان و انتشار کتاب‌های ارزنده و قوی در این حیطه می‌تواند بسیار مهم برای هر جامعه‌ای باشد.

انتشارات کتیبه نوین در حیطه چاپ کتاب کودک و نوجوان تاکنون فعالیتی بسیار خوب داشته است و چه در عرصه تولید و چه در عرصه بازآفرینی آثار مرتبط با کودکان و نوجوانان سعی داشته است تا آثار فاخری را تولید نماید.

در این مرحله انتشارات کتیبه نوین با بررسی نیازمندی‌های موجود برای کودک و نوجوان لیست موضوعی را در اختیار افراد متخصص در زمینه کودکان و نوجوانان می‌گذارد و از آنان درخواست می‌دارد برحسب اولویت‌های خود بتوانند درباره یکی از این حیطه‌های موضوعی کتابی را نگارش کنند. کتاب نگارش شده مورد بررسی و بازبینی مجدد قرار می‌گیرد و اشکالات و نواقص احتمالی آن‌ها رفع و رجوع می‌گردد.

کار در حیطه کودکان و نوجوانان الزامات و نکات مهم خاص خود را دارد. برای مثال، طراحی جلد، رنگ و قطع کتاب برای این سنین بسیار مهم است. انتخاب قطع مناسب برای کتاب، طراحی جلد بسیار جذاب و رنگی و طراحی و صفحه‌آرایی صفحات داخلی کتاب بسیار پر اهمیت است و از این‌رو باید دقت گردد تا بهترین و جذاب‌ترین نوع طرح جلد و صفحه‌آرایی برای این کتاب‌ها انتخاب شود.

معمولاً کتاب‌هایی که در حیطه کودکان و نوجوانان چاپ می‌شود می‌بایست دقیقاً براساس نیازمندی‌ها و مقتضیات سنی آن‌ها باشد. بنابراین، نیازسنجی بسیار دقیق و جامعی برای نگارش کتاب‌های کودکان و نوجوانان لازم است و به مؤلفان عزیزی که علاقه‌مند هستند تا در این حیطه به فعالیت بپردازند توصیه می‌شود حتماً از متخصصان حوزه کودک و نوجوان اطلاعاتی را اخذ نمایند.

بسیاری از کتاب‌های مختلف در بازار کتاب وجود دارند که عمدتاً با طراحی و رنگ زیاد این انتظار را دارند که بتوانند بازار کتاب کودک و نوجوان را به خود جلب کنند. واقعیت مسئله این است که به همان میزان که طراحی و رنگ در کتاب‌های کودکان و نوجوان اهمیت دارد باید بگوییم که محتوا نیز اهمیت دارد.

متأسفانه بسیاری از مؤلفان کار در حیطه کودکان و نوجوانان را با طراحی جلد و رنگ و صفحه‌آرایی کتاب اشتباه می‌گیرند. کتاب باید محتوای وزین و در حد درک و کشش کودکان باشد.

انتشارات کتیبه نوین معمولاً برای اینکه تحت تأثیر طراحی انجام شده و صفحه‌آرایی قرار نگیرد، محتوای کتاب را جدا کرده و به ارزیابی خالص محتوای کتاب می‌پردازد. درصورتی‌که محتوای کتاب ارزش و اعتبار داشته و علمی و براساس نیاز کودکان و نوجوان نوشته شده باشد برای چاپ آن برنامه‌ریزی می‌نماید و در غیر اینصورت مؤلف می‌بایست کتاب را غنی‌تر کرده و سپس به چاپ آن اقدام نماید.

حیطه چاپ کتاب‌های کودک و نوجوان در انتشارات کتیبه نوین به شرح زیر می‌باشد:

  • چاپ کتاب‌های داستان کودکانه

  • چاپ کتاب‌های شعر کودکانه

  • چاپ کتاب‌های نقاشی کودکان

  • چاپ کتاب‌های آموزشی کودکان

  • چاپ کتاب‌های پرورشی کودکان

  • چاپ کتاب‌های خاطرات کودکان

  • چاپ کتاب‌های قصه‌های کودکانه

  • چاپ کتاب‌های نوجوانان

کتاب‌های چاپ شده کودک و نوجوان را مشاهده فرمایید.

نکته: جهت کسب اطلاعات بیشتر، منوی چاپ کتاب در انتشارات کتیبه نوین را مطالعه فرمایید.

مراحل انتشارات و چاپ کتاب‌های کودک و نوجوان

1. تایپ تخصصی کتاب اطلاعات بیشتر

2. ویراستاری کتاب اطلاعات بیشتر

3. صفحه‌آرایی کتاب اطلاعات بیشتر

4. اخذ شابک یا ISBN اطلاعات بیشتر

5. طراحی جلد کتاب اطلاعات بیشتر

6. اخذ فیپا اطلاعات بیشتر

7. اخذ مجوز چاپ و نشر کتاب اطلاعات بیشتر

8. اخذ مجوز طرح جلد کتاب اطلاعات بیشتر

9. لیتوگرافی کتاب (مخصوص چاپ افست) اطلاعات بیشتر

10. چاپ کتاب و انواع آن

الف. چاپ دیجیتال کتاب (چاپ کتاب در تیراژ پایین) اطلاعات بیشتر

ب. چاپ افست کتاب (چاپ کتاب در تیراژ بالا) اطلاعات بیشتر

10. صحافی کتاب اطلاعات بیشتر

11. اعلام وصول و ثبت کتاب در خانه کتاب اطلاعات بیشتر

نکته: جهت کسب اطلاعات بیشتر منوی مراحل انتشارات و چاپ کتاب‌ را مشاهده فرمایید.

چاپ کتاب‌های کودک و نوجوان در تیراژ پایین و حداقل تعداد

این انتشارات جهت رفاه نویسندگان چاپ در تیراژ محدود را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

لازم به ذکر است که در چاپ تعداد محدود کلیه مراحل چاپ و نشر کتاب طی خواهد شد اما در نهایت تعداد کتاب‌های چاپ شده جهت کاهش هزینه‌های نویسندگان محدود چاپ می‌شود.

حداقل تیراژ چاپ در چاپ کتاب در تیراژ پایین، 10 جلد است. شما با چاپ تنها 10 جلد می‌توانید به عنوان نویسنده نام‌تان را در کتابخانه ملی ثبت کرده و از تمام مزایای چاپ کتاب و حقوق مادی و معنوی آن بهره ببرید.

مدت زمان فرآیند انتشارات و چاپ کتاب‌های کودک و نوجوان

مدت زمان انجام کل فرآیند انتشارات و چاپ کتاب‌های کودک و نوجوان 30 الی 40 روز می‌باشد.

نکته: جهت کسب اطلاعات بیشتر منوی مدت زمان فرآیند انتشارات و چاپ کتاب‌ را مشاهده فرمایید.

چاپ فوری کتاب‌های کودک و نوجوان در کمترین زمان

در صورت درخواست صاحب اثر انتشارات کتیبه نوین با داشتن تیم‌های حرفه‌ای این توانایی را دارد که در مدت زمانی کمتر از زمان اعلام شده کتاب را چاپ کند، بدون اینکه از کیفیت کار کاسته شود. به‌طوری‌که تمامی مراحل با دقت انجام می‌شود و در نهایت کتاب قابل استعلام خواهد بود.

چاپ فوری کتاب یعنی کلیه مراحل اداری و اجرایی چاپ کتاب در هر تیراژ و صفحه، بسیار سریع‌تر از روال معمولی اما با همان کیفیت و قیمت انجام شود تا بتوانید بدون دغدغه از امتیازات چاپ کتاب حتی در محدودترین زمان ممکن بهره‌مند گردید.

چاپ فوری کتاب و اخذ کلیه مجوزهای چاپ کتاب در سریع‌ترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن با قیمتی که همواره بی‌رقیب بوده است از طریق انتشارات کتیبه نوین ممکن شده است.

هزینه مراحل انتشارات و چاپ کتاب‌های کودک و نوجوان

از آنجا که هزینه‌ مراحل انتشارات و چاپ کتاب به‌روز محاسبه می‌گردد جهت کسب اطلاع از هزینه‌ها به منوی هزینه‌ مراحل انتشارات و چاپ کتاب مراجعه فرمایید.

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.