ژئوپلیتیک (کره زمین در معرض خطر)

اشتراک گذاری:

ژئوپلیتیک (کره زمین در معرض خطر)

دسته:

عنوان کتاب:

ژئوپلیتیک (کره زمین در معرض خطر)

نویسنده: حسن معینی
ناشر: کتیبه نوین
قطع کتاب: رقعی
شابک: 978-622-307-420-2
تعداد صفحه: 24

قیمت محصول:​

معرفی کتاب: ازدیاد رشد جمیعت: یکی از مشکلات، ازدیاد جمیعت کشورها در دنیای فعلی است که با آن مواجه هستیم. که موجب تغییرات اقلیمی شده است و کمبود آب را تحت‌الاشعاع قرار داده و این یک پدیده ناگوار برای ملت‌هاست. لذا می‌توان گفت برخی از کشورها الگوی مصرف آب را که می‌دانند مایه حیاتی انسان، حیوان و نباتات  است و در چرخش اقتصاد ما نقش اساسی را ایفا ء می‌کند را بی‌توجه هستند. باید نسبت به آینده نسل‌های آینده و خروج از بیرون رفت این بحران چاره‌جویی شود و به تکنولوژی نوین پرداخته شود.

اول: خشک شدن زمین در فصل تابستان، برگ‌های خزان شده، اثر انرژی خورشیدی و درجه حرارت گرمای شدید.

دوم: دولت قبل از اینکه وقوع این حوادث اتفاق افتد مکلف است با تشکیل اعزام اکیپ به مناطق آتش‌گیر که در تابستان گرما لمجهز به دوربین‌های دیدبانی آتش‌نشانی است چه از طریق هوا و یا زمین مستقر است آتش را خاموش کند که خسارت بوجود آمده کاسته شود.

سوم: خشک بودن زمین در جنگل یکی از عوامل خرابکاری توسط انسان است. متأسفانه دخیل بودن انسان و نحوه استفاده از فضای محدود و روباز در معرض تشدید گرما و حرکت باد در آن موجب تخریب اکوسیستم آن منطقه خواهد بود پس ایجاد دیده‌بانی چهار ضلع و متصل شدن به اینترنت در سامانه جنگل‌ها لازم است که نتیجه را رؤیت و دریافت نمایید.

چهارم: پراکندگی و گسترش فضولات خشک حیوانی و انسانی همچون بطری‌های یکبار مصرف و کاغذهای ولو شده در محیط جنگل‌ها بر اثر تشدید درجه دما در گرما و باد در تابستان اطراف و داخل آن مهیای آتش‌سوزی و تهدید منطقه داراست لذا از تمام امت می‌خواهیم در حفظ و حراست آثار محیط‌زیست لطفاً کوشا باشیم.

کلیدواژه‌ها: بی‌آبی چگونه بوجود می‌آید؟، آتش‌سوزی مراتع، جنگل‌ها و سایر، پدیده سیلاب چگونه به وجود می‌آید؟، پدیده زلزله چگونه بوجود می‌آید؟، عبور از آلودگی هوا، گردباد و طوفان، دلیل آلاینده‌های محیط‌زیست چیست؟

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژئوپلیتیک (کره زمین در معرض خطر)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی