آموزش تکمیلی CymGrd

اشتراک گذاری:

آموزش تکمیلی CymGrd

عنوان کتاب:

آموزش تکمیلی CymGrd

نویسنده: دکتر محمدسعید کوپائی‌نیا
ناشر: کتیبه نوین
قطع کتاب: وزیری
شابک: 978-622-307-463-9
تعداد صفحه: 100

قیمت محصول:​

معرفی کتاب: امروزه مهندسان با کمک پیشرفت‌هایی که در علوم نرم‌افزار انجام گرفته است، طرح‌های دقیق‌تر و موشکافانه‌تر را که در گذشته امکان‌پذیر نبود انجام می‌دهند.

همان‌طور که می‌دانید طراحی شبکه‌های زمین پست‌های فشار قوی یکی از مهم‌ترین پارامترها در پست‌های فشار قوی و سایر تجهیزات می‌باشد. دلیل این امر این است که طراحی این شبکه‌ها هم بر عملکرد تجهیزات و هم بر سلامت جسمی افراد موجود در ایستگاه تأثیرگذار است. نرم‌افزار CYMGRD دنیای جدیدی را به روی مهندسان رشته قدرت در طراحی این‌گونه از شبکه‌ها باز نموده است زیرا این نرم‌افزار پارامترهای مختلفی را که در گذشته در نظر گرفتن آن‌ها طراحی جامع را بسیار دشوار می‌کرد، در نظر می‌گیرد و یک طرح جامع از شبکه را در اختیار ما قرار می‌دهد.

CYMGRD یک رابط دو جهته با اتوکد برای وارد کردن طرح‌بندی‌های شبکه زمین که از طریق اتوکد وارد می‌شوند و برای خارج نمودن طرح‌بندی‌های شبکه به اتوکد هنگامی‌که شبکه‌های زمین، در برنامه CYMGRD وارد شده‌اند، دارد.

بهبودی که در نسخه 6 برنامه CYMGRD معرفی شد این است که این واسط با برنامه CYMGRD ادغام شده است؛ بنابراین CYMGRD در حال حاضر قابلیت‌های اضافی را نشان می‌دهد که به کاربر اجازه می‌دهد به راحتی بین محیط اتوکد و CYMGRD عوض بدل کند.

اتوکد و CYMGRD فایل‌های ضروری با پسوند *.DWG و یا *.DXF را تولید می‌کنند. این فایل‌ها که شامل اطلاعاتی برای انتقال توضیحات هندسی شبکه زمین ایستگاه می‌باشند. ویژگی‌های اضافی برای محتویات شبکه مانند اندازه الکترودها نیز در داخل ساختارهای اطلاعات اتوکد حمایت می‌شوند. این حمایت به‌منظور جلوگیری از ویرایش بعدی کل شبکه پس از اینکه این داده‌ها به برنامه CYMGRD وارد شدند، می‌باشد. همه ساختارهای اطلاعات در داخل محیط اتوکد همان فلسفه و الگوهای اطلاعات ورودی مربوط به CYMGRD را به‌منظور محقق کردن تبادل داده‌ها به‌صورت پیوسته، دنبال می‌کنند. این عمل به‌وسیله اختصاص مناسب ویژگی‌هایی به موجودیت‌های طراحی شده اتوکد با استفاده از بلوک‌های داده خاص، که به‌وسیله CYMGRD حمایت می‌شود، انجام می‌شود.

کلیدواژه‌ها: مقایسه با راهنمای IEEE80، مرحله طراحی مقدماتی،  CADGRD ماژول ارتباط CYMGRD–AutoCAD، طراحی یک شبکه زمین ایستگاه با اتوکد، معتبرسازی و به‌روزرسانی طراحی اتوکد، معتبرسازی اتوکد، به‌روزرسانی طراحی اتوکد، وارد شدن از اتوکد به CYMGRD، خارج شدن از CYMGRD به اتوکد، کار با اتوکد، مثال‌های عملی انجام شده با نرم‌افزار CYMGRD، ویژگی‌های جدید در CYMGRD، عیب‌یابی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش تکمیلی CymGrd”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی