اشتراک گذاری:

استراتژی‌های مدیریت ارتباط با مشتری (با تأکید بر موفقیت فروش و بازاریابی در سازمان‌ها)

دسته:

عنوان کتاب:

استراتژی‌های مدیریت ارتباط با مشتری (با تأکید بر موفقیت فروش و بازاریابی در سازمان‌ها)

نویسنده: ملیحه کردبچه
ناشر: کتیبه نوین
قطع کتاب: وزیری
شابک: ۹۷۸-۶۲۲-۷۶۵۵-۶۵-۰
تعداد صفحه: ۸۰

قیمت محصول:​

معرفی کتاب: مدیریت استراتژیک مستلزم تأمل در فرآیندها با برنامه‌ریزی، تجزیه و تحلیل عملکرد رقبا، بررسی ساختار داخلی سازمان، ارزیابی استراتژی‌های فعلی جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده می‌باشد. مدیریت استراتژیک در واقع شناسایی و توصیف استراتژی‌هایی است که مدیران می‌توانند برای دستیابی به عملکرد بهتر و مزیت رقابتی برای سازمان خود داشته باشند. باید اهدافی را تنظیم کنید که با ارزش‌های سازمان همسو باشد. این امر کمک زیادی به یک تجارت برای زنده ماندن از رقابت سخت بازار خواهد کرد. اعضای تیم خود را ارزیابی کنید. مدیریت استراتژیک جهت کلی را به یک شرکت ارائه می‌دهد و شامل تعیین اهداف سازمان، تدوین سیاست‌ها و برنامه‌هایی برای دستیابی به این اهداف و سپس اختصاص منابع برای اجرای برنامه‌ها است برخی از نظریه‌پردازان پیچیدگی استراتژی را به عنوان آشکار کردن جنبه‌های داخلی و خارجی سازمان تعریف می‌کنند که منجر به اقداماتی در یک زمینه اقتصادی- اجتماعی می‌شود. مدیریت استراتژیک مزایای بسیاری را به شرکت‌هایی که از آن استفاده می‌کنند ارائه می‌دهد اهداف استراتژیک چشم‌اندازهایی برای کسب و کار شما هستند که نتایج کمی یا کیفی دارند. قبل از برنامه‌ریزی یک فرایند استراتژیک جدید، باید روند فعلی را جهت دستیابی به اهداف ارزیابی کنید و اطلاعات مورد نیاز را جمع‌آوری کنید. تجزیه و تحلیل SWOT برای شناسایی قوت و ضعف، تهدیدها و فرصت‌ها مفید است. باید از نقاط قوت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند، نقاط ضعف سازمانی را به حداقل برسانند، از فرصت‌های ناشی از فضای کسب و کار استفاده کنند و تهدیدات را نادیده نگیرند. هنگامی که اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آوردید، یک برنامه عملیاتی برای رسیدن به هدف ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که مراحل مشخص شده، متمرکز و مستقیماً با هدف در ارتباط هستند. منابع لازم برای رسیدن به اهداف تعیین شده در اولویت قرار گیرند. روند تدوین استراتژی برای دستیابی به این هدف ممکن است شامل شناسایی منابع خارجی برای موفقیت کسب و کار باشد. مراحل ذکر شده در برنامه استراتژیک خود را دائماً ارزیابی کنید. اطمینان حاصل کنید که همه ذینفعان در راستای اجرای این طرح حرکت می‌کنند. هر فردی در سازمان باید فرایند را درک کند و بداند که وظایف و مسئولیت‌هایش چیست تا با هدف کلی سازمان منطبق شود. محصول نهایی را ارزیابی کنید. آیا فرآیند بطور مناسب در کل شرکت اجرا شده است؟ آیا به اهداف تعیین شده دست یافته‌اید؟ مسائل داخلی و خارجی را مداوم بررسی کنید. اندازه‌گیری عملکرد واقعی در مقایسه با عملکرد استاندارد ممکن است انحراف وجود داشته باشد که نیاز به تحلیل دارند می‌توانید در صورت لزوم بازنگری کنید و اقدامات اصلاحی برای رفع انحراف تعریف کنید.

کلید واژه‌ها: استراتژیک، هدف از مدیریت استراتژیک چیست؟، برخی از تکنیک های تحلیل استراتژیک، پنج نوع استراتژی از نظر مینتزبرگ، تکنیک‌هایSWOT، روش گروه مشاورین بوستون، تحلیل  MOST، تجزیه و تحلیل  PESTLE، مشتری‌مداری، مدیریت ارتباط با مشتری، تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری، تلقی مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک استراتژی، اصول مدیریت ارتباط با مشتری، مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری، بعد فرآیندی مدیریت ارتباط با مشتری، تکنیک‌های بازاریابی رابطه‌مند، عوامل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری، مزایایی مدیریت ارتباط با مشتری، استراتژی فروش و بازاریابی، مدیریت بازاریابی، اهداف بازاریابی، خلاقیت و نوآوری، تقسیم بازار، فواید تقسیم بازار، چرخه عمر محصول PLC (product life cycle)، نفوذ در بازار، توسعه محصول، ایجاد ارزش برای مشتری، مشتری‌ها، محصولات، کارایی، کارمندان، استراتژی فروش، استراتژی فروش مشتری‌مدار، انواع روش‌های فروش، فروش حساب هدفمند، فروش SPIN، فروش مبتنی بر سیگنال، رویکرد چالش‌برانگیز، فروش ارزش، فروش راه‌حل، سیستم فروش سندلر، فروش مفهومی، تأثیر مذاکره، نتایج و تأثیرات مذاکرات بر روابط، تأثیرات و مهارت در مذاکرات، استراتژی‌های مذاکره وضعیتی، مذاکره و احساسات، دیجیتال مارکتینگ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استراتژی‌های مدیریت ارتباط با مشتری (با تأکید بر موفقیت فروش و بازاریابی در سازمان‌ها)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی