اشتراک گذاری:

گشایش قفل پیشرفت تحصیلی با پارادایم‌‌های کلیدی سازگاری و مسئولیت‌پذیری در دبیرستان‌های روزانه و شبانه‌روزی

دسته:

عنوان کتاب:

گشایش قفل پیشرفت تحصیلی با پارادایم‌‌های کلیدی سازگاری و مسئولیت‌پذیری در دبیرستان‌های روزانه و شبانه‌روزی

نویسنده: افسانه امیری خراسانی
ناشر: انتشارات کتیبه نوین
قطع کتاب: وزیری
شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۸۲۰۵-۷۵-۳
تعداد صفحه: ۱۶۴

 

قیمت محصول:​

معرفی کتاب: جامعه موفق توسط افراد آن شکل می‌گیرد. انسان عامل توسعه است و این قابلیت از طریق آموزش و پرورش فرصت ظهور می‌یابد. آموزش پرورش در جوامع امروزی با کارکردهای متعدد، مسئولیت بزرگی برای تحقق اهداف فردی و اجتماعی بر عهده گرفته است و به عنوان بهترین فرصت برای شکوفایی استعدادهای انسان مطرح و مورد توجه است. در جامعه موفق فرصت‌های یادگیری را باید چنان در نظر گرفت که دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهیخته فردا شوند. گلسر (۱۹۹۸) معتقد است که برای موفقیت فرد در زندگی بطور کلی او باید نخست موفقیت را در یکی از جنبه‌های مهم زندگی خود تجربه کند و این جنبه مهم برای بسیاری از مردم قاعدتاً مدرسه است. موفقیت در تحصیل و داشتن پیشرفت تحصیلی یکی از عرصه‌های اصلی کسب احساس موفقیت در مدرسه می‌باشد. پولین سیزر (۱۹۸۷) ابراز می‌دارد کسانی که تجربه موفقیت تحصیلی را دارند، حتی در مواجهه با شکست‌های تحصیلی گاه به گاه برخورد بهتری نسبت به دانش‌آموزان که موفقیت تحصیلی را تجربه نکرده‌اند از خودشان می‌دهند. ارزیابی پیشرفت و عملکرد تحصیلی در حوزه یادگیری و آموزش به مثابه مفهوم کنترل کیفیت در حوزه تولید و صنعت است.

کلید واژه‌ها: مسئولیت‌پذیری، نظریات مسئولیت‌پذیری، شکل‌گیری مسئولیت‌پذیری، عوامل مؤثر بر مسئولیت، ویژگی های افراد مسئولیت پذیر، فواید مسئولیت‌پذیری، مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان، منشاء تعالیم مربوط به مسئولیت‌پذیری، مسئولیت انسان از نظر اسلام، انواع مسئولیت‌پذیری، مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی، ضرورت پرورش مسئولیت از لحاظ فردی، ضرورت پرورش مسئولیت از لحاظ اجتماعی، مسئولیت فردی اجتماعی، مسئولیت‌پذیری فردی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی، رویکرد نظری مسئولیت‌پذیری اجتماعی، سازگاری، تعاریف سازگاری، خصوصیات افراد سازگار، ابعاد سازگاری، جنبه‌های دیدگاه سازگاری، تاریخچه مدارس شبانه‌روزی، اهداف مدارس شبانه‌روزی، شرایط و نحوه تأسیس مدارس شبانه‌روزی، پیشرفت تحصیلی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گشایش قفل پیشرفت تحصیلی با پارادایم‌‌های کلیدی سازگاری و مسئولیت‌پذیری در دبیرستان‌های روزانه و شبانه‌روزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی