اخبار انتشارات کتیبه نوین

مسابقه کتابخوانی طاووس مستور آغاز شد

مسابقه کتابخوانی طاووس مستور آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ کتاب طاووس مستور، به قلم محبوبه زارع از تازه‌های چاپ انتشارات کتاب جمکران است که به موضوع تولد تا سن ۵ سالگی، منجی عالم بشریت می‌پردازد.

این کتاب روایتگر داستان تولد منجی عالم بشریت از دید شخصیت‌های مختلف هچون حکیمه بانو عمه حضرت و قابله فرستاده دربار معتمد و سایر اشخاص می‌شود.

در این داستان تاریخی، دوران اختناق و خفقان معتمد عباسی و امام حسن عسکری علیه السلام روایت می شود؛ زمانی که همه در پی نشانه‌ای برای تولد منجی هستند و او را جستجو می‌کنند؛ شیاطین که به دنبال قتل منجی هستند و وارثان الهی و مظلومان عالم که به دنبال تولد و حفظ جان آخرین منجی عالم بشریت هستند.

طاووس مستور در ۱۰۰ صفحه نگارش شده و محبوبه زارع علاوه بر استناد تاریخی، داستان پردازی جذابی داشته است.

انتشارات کتاب جمکران با همراهی سایر مجموعه‌ها این کتاب را به عنوان پویش کتاب و کتابخوانی ایام نیمه شعبان قرار داده تا ضمن معرفی و تبلیغ و ترویج کتاب و فرهنگ مطالعه، مروج معرفت مهدوی باشند.

۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی، بن خرید کتاب، بسته فرهنگی، تابلو فرش متبرک آستان رضوی و… از جمله هدایای این مسابقه کتاب خوانی است.

فرصت شرکت در مسابقه از ۱۰ اسفند ماه تا ۱۰ اردیبهشت بوده و علاقه مندان می‌توانند برای تهیه کتاب، شرکت در مسابقه و کسب اطلاعات عدد ۱۲ را به سامانه ۳۰۰۰۶۳۱۳ ارسال کنند.

بهای این کتاب ۲۸ هزار تومان بوده که در ایام پویش کتابخوانی با تخفیف ویژه ارائه می‌شود.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین