مدیریت: دکتر داودی 09172203400

خدمات ویژه انتشارات

خدمات ویژه انتشارات کتیبه نوین

خدمات ویژه انتشارات کتیبه نوین

انتشارات کتاب کتیبه نوین برای رفاه نویسندگان گرامی خدمات ویژه‌ای را به شرح زیر ارائه می‌نماید:

تبدیل پایان نامه به کتاب، تبدیل رساله به کتاب، تبدیل تز به کتاب

از دیگر خدمات تخصصی این انتشارات تبدیل پایان نامه و رساله مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به کتاب می‌باشد. دغدغه‌های بسیاری از دانشجویان در مقاطع تحصیلی بالا این است که پس از دفاع از پایان نامه و مکتوب شدن آن، این اثر با ارزش به کتابخانه دانشگاه منتقل شده و از دسترس افراد زیادی در جامعه دور می‌گردد. یکی از اهداف اصلی این انتشارات ارتقاء سطح علمی کشور بوده که همین امر باعث شده که این انتشارات بر آن شود که به دانشجویان فرهیخته کشور کمک نماید تا حاصل پژوهش خود را به کتاب تبدیل کنند و علاوه بر کار فرهنگی انجام شده برای دانشجویان نیز امتیاز داشته و باعث تکمیل  رزومه آن‌ها نیز می‌گردد. پژوهشگرانی که قصد چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه ی خود به کتاب و یا چاپ کتاب از پایان نامه ی خود را دارند و می خواهند با چاپ کتاب رزومه دکترای خود را تقویت کنند (فارغ التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا و اساتید دانشگاه ها و نویسندگان و …) قبل از تبدیل پایان نامه خود به کتاب و جزوه درسی خود به کتاب و یا چاپ هرگونه کتاب مطالب زیر را به دقت مطالعه فرموده تا با کسب آگاهی بیشتر از شرایط چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه به کتاب بتوانند اقدام کنند. انتشارات کتیبه نوین این امکان را برای شما فراهم خواهیم کرد تا بتوانید با حداقل هزینه پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنید. تبدیل پایان نامه به کتاب شرایط خاصی را نمی طلبد و افراد  متقاضی می توانند با کمی تغییرات در پایان نامه خود امکان تبدیل پایان نامه به کتاب را فراهم آورند. انتشارات کتیبه نوین با داشتن کادری مجرب و اساتید خبره دانشگاهی، کار تبدیل پایان نامه به کتاب را در بیش از ۵۰ رشته دانشگاهی و تخصصی انجام می دهد… جهت کسب اطلاعات بیشتر از منوی تبدیل پایان نامه به کتاب دیدن فرمایید.

چاپ کتاب در تیراژ محدود و تیراژ دلخواه

انتشارات کتاب کتیبه نوین در خدمت آن دسته از دانشجویان، مترجمان و افرادی است که قصد چاپ کتاب با تیراژ پایین و کم را دارند. بسیار از دانشجویان، هنرمندان و مترجمان به دلایل مختلفی متقاضی چاپ کتاب با تیراژ پایین هستند که متاسفانه بسیاری از انتشارات به خاطر به صرفه نبودن آن اقدام به چنین کاری نمی‌کنند. برای مثال، دانشجویانی که توانسته‌اند اثر علمی و دانشگاهی فاخری را گردآوری و تألیف نمایند اغلب به خاطر کمبودهای مالی نمی‌توانند آن‌ها را به چاپ و نشر برسانند و دست رنج علمی آن‌ها احتمال دارد به خاطر عدم چاپ مورد سوءاستفاده قرار گیرد و از این نظر زیان‌های غیرقابل جبرانی به آن‌ها وارد می‌شود. از سوی دیگر بسیاری از دانشجویان برحسب نیاز خود برای مصاحبه‌های علمی از جمله مصاحبه گزینش هیئت علمی و مصاحبه پذیرش دوره دکتری قصد چاپ کتاب دارند ولی معمولاً زمان لازم را ندارند و می‌بایست در مدت کوتاهی فعالیت‌های مربوط به چاپ کتاب انجام گیرد. همچنین، بسیاری از افراد قصد چاپ دست نوشته‌ها و اشعار و داستان‌های خود را دارند و می‌خواهند در قدم اول با تیراژ پایینی کار را به انجام برسانند. کتاب با تیراژ پایین مزیت‌های اقتصادی نیز دارد. برای مثال، چاپ کتاب با تیراژ پایین می‌تواند برای افرادی که نمی‌توانند پیش‌بینی خاصی از موفقیت اثر علمی خود انجام دهند بسیار مناسب است. زیرا احتمال دارد نویسنده کتاب خود را با تیراژ بالایی چاپ نماید و چون اولین تجربه نویسندگی را سپری می‌کند کتاب نتواند توجه و استقبال لازم را از نظر مخاطبین کسب نماید و بدین سبب دچار زیان شود. این انتشارات جهت رفاه نویسندگان هر نوع کتاب (علمی، رمان و …) و به خصوص دانشجویانی که تمایل دارند پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند و از نظر هزینه با مشکل مواجه هستند، چاپ در تیراژ محدود (۱۰ تا ۲۰۰ نسخه) را نیز در دستور کار خود قرار داده است. لازم به ذکر است که در چاپ تعداد محدود کلیه مراحل چاپ و نشر کتاب طی خواهد شد اما در نهایت تعداد کتاب‌های چاپ شده جهت کاهش هزینه‌های نویسندگان محدود چاپ می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر از منوی چاپ کتاب در تیراژ کم دیدن فرمایید.

چاپ اشعار، رمان، زندگی نامه و خاطرات

علاوه بر کتاب های علمی و دانشگاهی، انتشارات کتیبه نوین چاپ اشعار، رمان، زندگی نامه و خاطرات را با بالاترین کیفیت به انجام می رساند. این دسته از کتاب‌ها در دسته پرطرفدارترین کتاب‌های غیر درسی می‌باشند که همه رده‌های سنی به نحوی از آنان بهره می‌برند. این کتاب‌ها به خاطر تیراژ بالای چاپ و پخش گسترده اشان، در بین کتاب فروشی‌های زیادی توزیع می‌شوند و فروش بالایی دارند. بنابراین از نظر مالی برای نویسنده برآورد خوبی دارند. بسیاری از شاعران و نویسندگان جوان هستند که صاحب آثار بسیار پرفروش و پرطرفداری هستند. اما در مقابل بسیاری از نویسندگان و شاعران با وجود استعداد فراوان و دست نوشته‌های بسیار عالی، هنوز آثار خود را به چاپ نرسانند و چاپ کتاب را رؤیایی بسیار دست نیافتنی می‌دانند، حال آن که چاپ کتاب شعر و رمان بسیار ساده انجام می‌گیرد و تنها لازم است که فرد آن را به ناشرین معتبر و با تجربه بسپارد تا فروش به خوبی صورت بگیرد و نویسنده از نظر مالی متضرر نشود. علاوه بر شعر و رمان که شاعر یا نویسنده بعد از نگارش آن‌ها را به صورت تایپی یا دست نویس به انتشارات تحویل می‌دهد، دسته دیگری از کتاب‌ها هستند که در دسته زندگی نامه و یا خاطرات اشخاص مطرح و تأثیر گذار قرار می‌گیرند. همانند سایر کتب، برای چاپ این دسته از کتاب‌ها هم باید مجوزهایی اخذ گردد. بنابراین محتوای آنان باید به شکلی مناسب ویرایش شود تا در انجام مراحل چاپ و نشر مشکلی ایجاد نگردد. بنابراین قبل از ارسال به وزارتخانه متخصصان انتشارات کتیبه نوین با دقت این مسیر را پیگیری و قابل دسترس می کنند. این انتشارات در این زمینه تخصص لازم را دارد و نویسندگان می توانند از تجربیات این انتشارات به صورت رایگان بهره مند شوند.

چاپ کتاب کودک و نوجوان

یکی دیگر از حیطه‌های چاپ کتاب در انتشارات کتیبه نوین، چاپ کتاب کودک و نوجوان می‌باشد. بی‌شک مهمترین بخش تولید آثار کتابی و چاپی را می‌توان تولید در حیطه کودکان و نوجوانان دانست. اهمیت و ارزش کار در حیطه کودک و نوجوان و انتشار کتابهای ارزنده و قوی در این حیطه می‌تواند بسیار مهم برای هر جامعه‌ای باشد. انتشارات کتیبه نوین در حیطه چاپ کتاب کودک و نوجوان تاکنون فعالیتی بسیار خوب داشته است و چه در عرصه تولید و چه در عرصه بازآفرینی آثار مرتبط با کودکان و نوجوانان سعی داشته است تا آثار فاخری را تولید نماید.

در این مرحله انتشارات کتیبه نوین با بررسی نیازمندی‌های موجود برای کودک و نوجوان لیست موضوعی را در اختیار افراد متخصص در زمینه کودکان و نوجوانان می‌گذارد و از آنان درخواست می‌دارد برحسب اولویت‌های خود بتوانند درباره یکی از این حیطه‌های موضوعی کتابی را نگارش کنند. کتاب نگارش شده مورد بررسی و بازبینی مجدد قرار می‌گیرد و اشکالات و نواقص احتمالی آنها رفع و رجوع می‌گردد.

کار در حیطه کودکان و نوجوانان الزامات و نکات مهم خاص خود را دارد. برای مثال، طراحی جلد، رنگ و قطع کتاب برای این سنین بسیار مهم است. انتخاب قطع مناسب برای کتاب، طراحی جلد بسیار جذاب و رنگی و طراحی و صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب بسیار پر اهمیت است و از اینرو باید دقت گردد تا بهترین و جذابترین نوع طرح جلد و صفحه آرایی برای این کتاب‌ها انتخاب شود.

معمولاً کتابهایی که در حیطه کودکان و نوجوانان چاپ می‌شود می‌بایست دقیقاً بر اساس نیازمندی‌ها و مقتضیات سنی آنها باشد. بنابرانی، نیازسنجی بسیار دقیق و جامعی برای نگارش کتابهای کودکان و نوجوانان لازم است و به مولفان عزیزی که علاقمند هستند تا در این حیطه به فعالیت بپردازند توصیه می‌شود حتماً از متخصصان حوزه کودک و نوجوان اطلاعاتی را اخذ نمایند.

بسیاری از کتابهای مختلف در بازار کتاب وجود دارند که عمدتاً با طراحی و رنگ زیاد این انتظار را دارند که بتوانند بازار کتاب کودک و نوجوان را به خود جلب کنند. واقعیت مساله این است که به همان میزان که طراحی و رنگ در کتاب‌های کودکان و نوجوان اهمیت دارد باید بگوییم که محتوا نیز اهمیت دارد. متاسفانه بسیاری از مولفان کار در حیطه کودکان و نوجوانان را با طراحی جلد و رنگ و صفحه آرایی کتاب اشتباه می‌گیرند. کتاب باید محتوای وزین و در حد درک و کشش کودکان باشد.

انتشارات کتیبه نوین معمولاً برای اینکه تحت تأثیر طراحی انجام شده و صفحه آرایی قرار نگیرد، محتوای کتاب را جدا کرده و به ارزیابی خالص محتوای کتاب می‌پردازد. در صورتی که محتوای کتاب ارزش و اعتبار داشته و علمی و براساس نیاز کودکان و نوجوان نوشته شده باشد برای چاپ آن برنامه ریزی می‌نماید و در غیر اینصورت مؤلف می‌بایست کتاب را غنی‌تر کرده و سپس به چاپ آن اقدام نماید.

چاپ فوری کتاب و انجام کل فرایند کار کتاب در کمتر از یک ماه

چاپ فوری کتاب توسط انتشارات کتیبه نوین شامل تمام مراحل چاپ کتاب از ویراستاری، صفحه آرایی، طراحی جلد کتاب، اخذ شابک و فیپا، مجوز و انتشار آن به هر تعداد می‌باشد. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در صورتی که نیاز به چاپ کتاب فوری برای رزومه خود دارند می‌توانید با انتشارات کتیبه نوین تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت این کار انجام شود. انتشارات کتیبه نوین این امکان را برای شما فراهم نموده‌است تا در زمان مناسب اثر خود را به چاپ برسانید و بتوانید در مجامع علمی اثر خود را ارائه دهید.

پذیرش سفارش چاپ کتاب در تمامی رشته ها و گرایش ها

با توجه به حضور افراد متخصص و اساتید بنام دانشگاهی در کادر انتشارات کتیبه نوین، در حال حاضر این انتشارات قدرت پذیرش اثر را در تمامی رشته ها و گرایش ها داراست و نویسندگان عزیز مطمئن باشند که برای هر اثر ایشان متخصصی مجرب قطعاً وجود خواهد داشت تا کار با بهترین کیفیت انجام پذیرد.

پذیرش سفارش چاپ کتاب از سراسر ایران

نویسندگان می توانند کلیه فرایند چاپ و نشر کتاب را بدون حضور فیزیکی خود در انتشارات کتیبه نوین به انجام رسانند و این انتشارات آمادگی پذیرش اثر از سراسر ایران را دارد و علاوه بر این تخفیف ویژه برای اعضای هیئت‌علمی، اساتید دانشگاه و دانشجویان و مشاوره رایگان (مشاوره تبدیل پایان نامه به کتاب، مشاوره چاپ و نشر، مشاوره پخش کتاب) و در نهایت ارسال رایگان محصول به تمام ایران را در دستور کار خود قرار داده است.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.