مدیریت: دکتر داودی 09172203400

سخن ناشر کتیبه نوین

سخن ناشر کتیبه نوین

سخن ناشر کتیبه نوین

انتشارات کتاب کتیبه نوین با مجوز رسمی به شماره پروانه  ۱۱۶۴۸ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم اکنون مفتخر است حاصل سال‌ها تجربه و حضور خود در صنعت چاپ و نشر، شامل تایپ تخصصی کتاب، اخذ شابک، اخذ فیپا، اخذ مجوز چاپ کتاب و… را به فرهیختگان و علاقه‌مندان به فرهنگ و دانش که تمایل دارند آثار، تألیفات، ترجمه، مطالب گردآوری شده خود را به کتاب تبدیل کنند، ارائه نماید. شما در هر زمینه که فعالیت می‌کنید و دارای تجربه، تخصص و دانش هستید می‌توانید مطالب خود را به کتابی ارزشمند و ماندگار تبدیل کرده و برای خود اعتباری مضاعف در حرفه و محیط اجتماعی خود فراهم آورید همچنین با داشتن یک رزومه قوی شانس اشتغال و ادامه تحصیل خود را افزایش دهید. لازم به ذکر است در مصاحبه آزمون دکتری داشتن کتاب دارای بالاترین امتیاز می‌باشد. انتشارات کتاب کتیبه نوین جهت ارائه خدمات چاپ و نشر کتاب‌های شما از این امتیاز برخوردار است که خدمات تخصصی کل فرایند چاپ کتاب را با نازل‌ترین قیمت، بالاترین کیفیت و کوتاه‌ترین زمان به انجام رساند.

انتشارات کتیبه نوین در طی سال‌های اخیر صدها کتاب را با همکاری اساتید، پژوهشگران و دانشجویان به چاپ رسانده است. عمده خدمات بر چاپ کتاب‌های علمی و دانشگاهی متمرکز است. دانشجویان و اساتیدی که ترجمه، تألیف یا پایان نامه‌ای دارند می‌توانند از خدمات چاپ نشر کتیبه نوین استفاده کنند. برخی از دانشجویان تمایل دارند حاصل کارهای پژوهشی خود را که در قالب تز یا رساله منتشر شده است به کتاب نیز تبدیل کنند و این انتشارات آماده ارائه خدمات کامل در این زمینه است. از سوی دیگر افرادی نیز که متقاضی چاپ شعر، داستان و یا تالیفات خود هستند می‌توانند از خدمات این انتشارات استفاده نمایند.

در این سایت شما می توانید تا حدودی به مراحل چاپ کتاب، روش‌های چاپ کتاب، تبدیل پایان نامه به کتاب، چاپ کتاب در تیراژ محدود، مزایای چاپ کتاب، روش‌های اخذ مجوز چاپ کتاب، انواع قرارداد چاپ کتاب و انواع صحافی‌های کتاب آگاه و مطلع شوید. ما با افتخار آمادگی خود را جهت تبدیل آثار، دستونشته ها و دلنوشته های شما عزیزان به کتابی ارزشمند و فاخر اعلام می نمائیم.

پیشنهاد ویژه اساتید

شما می‌توانید جزوه‌ای که تدریس نموده‌اید یا دانشجویانتان در کلاس یادداشت نموده‌اند را به یک کتاب برای آن درس تبدیل نمایید. مثلاً وقتی شیمی را در کلاسی به صورت شفاهی درس می‌دهید و هر ترم دانشجویان در کلاس می‌نویسند یا اینکه جزوه‌ای دادید تا دانشجویان در انتشارات دانشگاه کپی بزنند می‌توانید آنها را به کتاب تبدیل نمایید و از روی کتاب خودتان تدریس نمایید. انتشارات کتیبه نوین پیشنهاد خود را برای چاپ و نشر کتاب شما (از تایپ تا چاپ) اعلام می‌نماید. البته در صورتی که بخواهید با هزینه ای بسیار اندک کتاب خودتان را چاپ و نشر نمایید نیز می‌توانید از تخفیف ویژه اساتید دانشگاه و دبیران بهره مند شوید.

ضرورت چاپ کتاب برای دانشجویان

اگر شما دانشجو هستید و قصد ادامه تحصیل یا استفاده از مدرک تحصیلی خود را دارید باید رزومه قوی داشته باشید تا در امور آموزشی و پژوهشی مختلف از آن‌ها استفاده نمایید. برای مثال برای دانشجویانی که قصد شرکت در آزمون دکتری تخصصی را دارند، داشتن یک کتاب تألیفی یا ترجمه‌ای یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. همچنین برای افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های جذب هیئت علمی را دارند لزوم ارائه یک یا چند کتاب در کنار مقالات و پژوهش‌ها غیر قابل اجتناب است. این ضرورت‌ها در کنار منابعی که دانشجویان در اختیار دارند می‌تواند راه را برای چاپ کتاب آنان همواره سازد. یک دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکتری که از تز و رساله خود دفاع کرده است بهترین موقعیت را در اختیار دارد که از این کار خود استفاده نماید و آن را تبدیل به یک کتاب نماید. این کتاب می‌تواند شامل تمامی بخش‌های پایان نامه یا تنها فصل خاصی از آن باشد. مرکز چاپ و نشر کتاب کتیبه نوین آمادگی دارد با همکاری اساتید خود بهترین راه ممکن برای داشتن کتاب را به شما معرفی نماید و در این راه تا گام آخر در کنار شما باشد.

توجه: در تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ کتاب از پایان نامه توجه کنید از همکاری با مراکز مرتبط با تهیه و فروش پایان نامه و همچنین مراکز تبلیغاتی غیر تخصصی چاپ کتاب (نظیر مراکز چاپ کاتالوگ و بروشور) اکیداً پرهیز کنید. منبع درآمد اصلی اینگونه مراکز فروش فایل کتاب شما به دیگران است.

برای انتخاب یک ناشر مناسب برای چاپ کتاب باید به نکاتی توجه کنید تا از بوجود آمدن مشکل در آینده جلوگیری کنید:

۱. کار خود را به انتشارات معتبر که دارای پروانه و کد نشر می باشند واگذار کنید.

کد انتشاراتی را می توانید از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استعلام فرمایید. متاسفانه اخیراً برخی مراکز که شغل واقعی آنها نشر کتاب نبوده جهت استفاده از معافیت مالیاتی ناشران اقدام به اخذ مجوز نشر کرده و در کنار مشاغلی چون فروش پایان نامه، چاپ کاتالوگ و تراکت، عکاسی، موسسه تبلیغاتی و … اقدام به فریب افراد با وعده‌های دروغین می‌نمایند. پیشنهادهای وسوسه انگیز و دور از منطق از مشخصه‌های اینگونه مراکز است. دیگر مشخصه بارز اینگونه مراکز سواستفاده از نام ناشران معتبر است که با افزودن پسوند و یا پیشوند به نام یک موسسه معتبر و با استفاده از این خلاء قانونی اقدام به فریب افراد می‌نمایند. اینگونه مراکز به ناشران مغازه‌ای معروفند حتی چنانچه دفتر هم داشته باشند.

۲. انتخاب ناشر متناسب با موضوع کتاب

در این موضوع باید دقت داشته باشید که ناشری که انتخاب می‌کنید حتماً برای کتاب شما مناسب باشد. مسلماً ناشر به تنهایی در کتاب مؤثر نیست و حتی یک ناشر کودک هم می‌تواند یک کتاب علمی را چاپ کند.

به مثال‌های زیر توجه کنید:

کتاب مدیریت در سازمان، ناشر: رویای کودکانه

کتاب داستانهای کودکانه، ناشر: علم و صنعت

با دقت در مثال‌های بالا درخواهید یافت که متناسب بودن ناشر چقدر می‌تواند در کتاب تأثیر داشته یاشد و برعکس انتخاب ناشر نامناسب ممکن است چه لطمه‌ای به کتاب وارد کند. منظور نام ناشر نیست بلکه ماهیت فعالیتی یک ناشر است که گاهی در نام ناشر نیز بروز پیدا می‌کند. مسلماً از نظر قانونی و از دید وزارت ارشاد هیچ وجه تمایزی بین ناشران نیست. (البته قطعاً ناشران پرکار و فعال با سایرین تفاوتهایی دارند). ولی در بین برخی مراکز علمی و ادبی همیشه اینطور نیست و دقت کنید با توجه به موضوع کتاب و موارد دیگر اقدام به انتخاب ناشر کنید. انتخاب نامناسب ناشر می‌تواند به رزومه شما لطمه وارد کند.

۳. برای چاپ کتاب به رزومه و اعتبار ناشر دقت کنید.

یکی از مؤلفه‌های سنجش اعتبار ناشر، رزومه ناشر است. برای بسیاری از مراکز علمی رزومه ناشری که کتاب را چاپ کرده دارای اهمیت می‌باشد. ادعاهای هر ناشری را بررسی کنید. کتاب‌های ناشر و همچنین کتابهای ناشر در سالی که در آن هستید را در سایت موسسه خانه کتاب ببینید. در اینصورت می‌توانید به وضعیت ناشر در کل و در آن سال پی ببرید. البته قطعاً تعداد آثار یک ناشر مهم نیست و موارد دیگر را هم باید در نظر گرفت ولی ادعای دروغ برخی از مراکز در مورد سابقه‌شان را به این طریق درخواهید یافت. هیچگاه فقط به ادعاها توجه نکنید معمولاً در مواجهه با مراکز کوچک شاهد ادعاهای خلاف واقع خواهید شد. اینگونه مراکز بدون پشتوانه بوده و خلاف ادعاهایشان را (مثلاً سابقه ۱۵۰۰ کتاب یا ۲۰ سال سابقه نشر) را براحتی با جستجو در سایت موسسه خانه کتاب درخواهید یافت. ملاک ادعاهای هر مرکزی سایت موسسه خانه کتاب می‌باشد.

برای ورود به موسسه خانه کتاب بر روی لینک آن کلیک کنید و اطلاعات لازم را استخراج کنید.

 ۴. به افراد و مراکز مرتبط با فروش پایان نامه و مقاله اعتماد نکنید.

در اکثر مواقع اینگونه مراکز با سوءاستفاده از نامهای بزرگ اقدام به جذب افراد می‌نمایند. متاسفانه اغلب اینگونه مراکز در کنار کار نشر، اقدام به فروش و مشاوره پایان نامه و مقاله هم می‌کنند. در این حالت معمولاً شرایطی فوق العاده ارائه می‌دهند و سود آنها تازه اینجا شروع می‌شود که اثر را با اعمال اندکی تغییر و یا حتی بدون تغییر به عنوان پایان نامه و مقاله به افراد دیگر می‌فروشند. در واقع با این کار بانک پایان نامه و مقاله مناسبی را برای فروش دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راهنمای انتخاب ناشر را مطالعه فرمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.