اخبار انتشارات کتیبه نوین

برگزاری محفل مشاعره «ترنم باران» در کتابخانه های گیلان

برگزاری محفل مشاعره «ترنم باران» در کتابخانه های گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر تقوی ظهر سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: اولین مشاعره کتابخانه های عمومی استان گیلان تحت عنوان «ترنم باران» در آستانه فرارسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار برگزار می‌شود.

وی افزود: استقبال شعرا، چهره‌های فرهنگی و علاقمندان به شعر و ادب در محافل ادبی کتابخانه های عمومی برگزاری اولین مشاعره در این مجموعه به منظور ایجاد رقابت بین دوستداران شعر و ادب فارسی حائز اهمیت است.

تقوی ضمن دعوت از همه علاقمندان به شعر گفت: در فراخوان مشاعره ترنم باران کتابخانه های عمومی استان گیلان دوستداران شعر و ادب می‌توانند تا روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه سال جاری با ارسال مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس و محل سکونت خود از طریق پیامک به شماره همراه ۰۹۱۱۷۶۵۲۵۰۰ در این رویداد فرهنگی مشارکت کنند.

وی ادامه داد: علاقمندان در همه گروه‌های سنی امکان شرکت در این مشاعره را داشته و شرکت عموم در این رویداد آزاد می‌باشد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در ادامه به زمان برگزاری مرحله مقدماتی این مشاعره نیز اشاره کرد و گفت: مرحله مقدماتی رویداد مشاعره اداره کل کتابخانه های عمومی استان روز پنجشنبه ۱۸ آبان در رشت برگزار و نفرات برتر این مرحله معرفی خواهند شد.

تقوی تصریح کرد: اولین دوره رویداد مشاعره کتابخانه های عمومی استان گیلان با همکاری مشترک اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان و اداره آموزش و پرورش آستانه برگزار می‌شود.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین