اخبار انتشارات کتیبه نوین

نخستین دوره طرح ملی باشگاه‌های مطالعه دانشجویان برگزار می‌شود

نخستین دوره طرح ملی باشگاه‌های مطالعه دانشجویان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره طرح ملی باشگاه‌های مطالعه دانشجویان ایران (سریر) توسط سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی و با همکاری واحدهای جهاد دانشگاهی در سراسر کشور آغاز می‌شود.

طرح ملی باشگاه‌های مطالعه دانشجویان ایران (سریر) ویژه دانشجویان و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و مطالعه، آشنایی و انس دانشجویان با کتاب، به اشتراک‌گذاشتن تجربه‌های کتاب‌خوانی و تحقق نهضت کتاب‌خوانی در دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

این طرح قصد دارد تا با تشکیل باشگاه‌های کتاب در دانشگاه‌ها و ایجاد حلقه‌های مطالعاتی متعدد حول موضوعات مختلف در درون هر باشگاه، و مدیریت و اجرای فرایند حلقه‌ها و باشگاه‌ها توسط خود دانشجویان، افراد علاقه‌مند به مطالعه را کنار هم جمع کند و دانشجویان با اشتراک گذاری تجارب مطالعاتی خود با دیگران تجربه‌ای شیرین و لذت‌بخش از کتاب‌خوانی ایجاد می‌کنند.

این طرح در ۱۰ واحد جهاد دانشگاهی شامل اصفهان، البرز، خراسان رضوی، زنجان، علوم پزشکی تهران، فارس، قزوین، قم، گلستان و گیلان برگزار می‌شود. ثبت‌نام و عضوگیری متقاضیان تشکیل باشگاه از ۲۵ آذرماه توسط واحدهای جهاد دانشگاهی در سراسر کشور انجام می‌شود.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین