اخبار انتشارات کتیبه نوین

کتابخانه سیار در ۷ نقطه روستایی شهرستان ایلام راه اندازی شد

کتابخانه سیار در ۷ نقطه روستایی شهرستان ایلام راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه حیدری ظهر روز دوشنبه در ویژه برنامه نسیم مهر، به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین فصل بازگشایی مدارس در دبستان «دا» روستای چشمه کبود اظهار کرد: کتابخانه سیار قاصدک مهربانی در راستای عدالت اجتماعی، در هفت نقطه روستایی از شهرستان ایلام، با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی راه اندازی شده است و به صورت رایگان به اعضای خود کتاب امانت می‌دهد.

وی تأکید کرد: خوش‌بختانه در روستای چشمه کبود به خوبی از کتابخانه سیار استقبال شد و اغلب اعضای این کتابخانه از کودکان و نوجوانان این روستا هستند.

حیدری خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری از دیگر فعالیت‌های کتابخانه سیار قاصدک مهربانی ایلام است. خاصیت برگزاری چنین برنامه‌هایی علاوه بر ایجاد نشاط و شادی در بین کودکان و نوجوانان، خاطره خوش و ماندگاری را در ذهن آنان ثبت می‌کند.

اجرای نمایش عروسکی، نمایش طنز، اجرای موسیقی سنتی، ایستگاه نقاشی، کتیبه سازی، قرائت وصیت نامه شهید دانش آموز حیات سروری، مسابقه شعرخوانی و اهدای کتاب و جوایز به همه دانش آموزان از جمله بخش‌های متنوع ویژه برنامه نسیم مهر بود.

گفتنی است در پایان از تلاش‌ها و زحمات عبدالصاحب ناصری، مدیر مجتمع آموزشی امام علی (ع) که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی پیشقدم و فعال بوده است، تقدیر شد.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین