اخبار انتشارات کتیبه نوین

افتتاح نمایشگاه کتاب بغداد و انتشار فراخوان علمی جشنواره قصه گویی

افتتاح نمایشگاه کتاب بغداد و انتشار فراخوان علمی جشنواره قصه گویی

خبرگزاری مهر_ گروه فرهنگ و ادب: در مرور اخبار هفته گذشته حوزه کتاب و ادبیات چهار خبر مهم به چشم می آیند.

افتتاح نمایشگاه کتاب بغداد از جمله مهمترین اخبار هفته گذشته حوزه کتاب و ادبیات بوده است.

برگزاری ۵۰ کمیته تخصصی در نشست ایفلا، انتشار فراخوان بخش علمی جشنواره قصه‌گویی و انتصاب محمدرضا هراتی به عنوان دبیر هفته کتاب نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از جمله دیگر اخباری است که در این گزارش به آن‌ها پرداخته‌ایم.

مشروح متن این گزارش را در ادامه می‌خوانید:

افتتاح نمایشگاه کتاب بغداد با حضور ایران

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد، یکشنبه ۲۶ شهریور با حضور محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق و کشور مراکش به‌عنوان مهمان ویژه افتتاح شد.

خانه کتاب و ادبیات ایران در سومین حضور خود در این نمایشگاه با غرفه‌ای به مساحت ۶۰ مترمربع به معرفی و عرضه ۱۱۰۰ عنوان کتاب می‌پردازد.

برگزاری ۵۰ کمیته تخصصی در ایفلا

عصمت مؤمنی معاون کتابخانه ملّی ایران که به نمایندگی از سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران در هشتاد و هشتمین نشست جهانی فدراسیون بین المللی انجمن‌ها و مؤسسات کتابداری (ایفلا) حضور داشت، درباره برنامه‌های برگزار شده در نشست (ایفلا) گفت: در مدت زمان برگزاری این نشست جهانی، تعداد ۵۰ کمیته تخصصی، ۸۰ پنل ارائه علمی و ۱۸ بخش تخصصی که فقط افراد اصلی و هیأت امنای ایفلا در آن حضور دارند؛ برپا شد.

انتشار فراخوان بخش علمی جشنواره قصه‌گویی

فراخوان بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در دو محور موضوعی «مضامین کارکردی و محتوایی» و «مضامین اجرایی» توسط دبیرخانه جشنواره منتشر شد.

بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی دارای دو محور موضوعی «مضامین کارکردی و محتوایی» و «مضامین اجرایی» است و شرکت‌کنندگان باید بر اساس این دو محور اثر خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

انتصاب دبیر هفته کتاب نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با صدور حکمی محمدرضا هراتی، معاون توسعه کتابخانه و ترویج کتابخوانی را به عنوان دبیر هفته کتاب و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور منصوب کرد.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین