اخبار انتشارات کتیبه نوین

بسیج با موقعیت‌شناسی حافظ ارزش‌های انقلاب است

بسیج با موقعیت‌شناسی حافظ ارزش‌های انقلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی‌اکبر سبزیان امروز در نشست کتاب خوان که با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل استان برگزار شد، اظهار کرد: هفته بسیج یادآور رشادتها و ایثار و فداکاری بسیجیانی است که ما امروز افتخار می کنیم در کنار آن‌ها زندگی می‌کنیم و از وجود ارزشمند آن‌ها در جای جای ایران اسلامی استفاده می‌کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های بسیجی را بصیرت و آگاهی و دانش و بینش دانست و با قرائت بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج و بسیجی گفت: دیدن افق‌های دوردست و بصیرت و آگاهی، هویت بسیج را تشکیل می‌دهد.

حجت‌الاسلام سبزیان تاکید ویژه رهبر انقلاب به بسیجیان را انس با کتاب و مطالعه عنوان کرد و بیان کرد: اساس بسیج بر آگاهی است که باعث می‌شود چشم‌بسته و کورکورانه کار نکنند و با دشمن شناسی و موقعیت شناسی حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند.

همچنین احسان سیفی، فرمانده پایگاه بسیج شهید عباس غفرانی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی نیز در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج، کتابداران کتابخانه های عمومی را بسیجیان جهادی و پیشرو در اشاعه فرهنگ مطالعه و بصیرت افزایی و افزایش آگاهی و بینش جامعه عنوان کرد.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *