اخبار انتشارات کتیبه نوین

عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی به مناسبت ولادت امام رضا (ع)

عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی به مناسبت ولادت امام رضا (ع)

فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) اظهار کرد: در روز یکم تیرماه سال جاری، عموم مردم می‌توانند به‌صورت رایگان به عضویت کتابخانه‌های عمومی قزوین درآیند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه دوره عضویت در کتابخانه‌ها به‌مدت یک‌سال است بیلن کرد: به‌علت شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع متقاضیان ثبت‌نام به‌صورت غیرحضوری صورت می‌گیرد و این فرصت مناسبی برای عضویت در کتابخانه‌ها به جهت استفاده از خدمات و کتب کتابخانه‌های استان است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین اظهار داشت: علاقمندان به عضویت رایگان، می‌توانند عدد ۱ را به سر شماره ۵۰۰۰۲۹۲۹ ارسال و با دریافت کد تخفیف جهت تکمیل عضویت به کتابخانه مورد نظر مراجعه نمایند

محمد بیگی خاطرنشان کرد: هر فرد با عضویت سراسری در یکی از کتابخانه‌های عمومی استان، می‌تواند از خدمات امانت همه کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور بهره‌مند شود.

لازم به ذکر است، مهلت استفاده از کد مذکور تا ۳ ماه می‌باشد و هزینه صدور کارت، به مبلغ ۱۰,۰۰۰ ریال، به هنگام صدور کارت، اخذ خواهد شد.

اخبار انتشارات کتاب کتیبه نوین

صفحه اصلی سایت انتشارات کتیبه نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *